Rechtzaak tegen garage X

Ik ga morgen in overleg met mijn rechtsbijstand waarschijnlijk een rechtzaak beginnen tegen de garage waar ik de polo heb gekocht. De auto heeft teveel gebreken en ze hebben het geprobeerd te repareren. Indien de beheerders het geen probleem vinden hou ik hier een relaas bij. Uiteraard zonder naam en toenaam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meer dan je denkt/verwacht Starsky. Mijn verloofde is zelf advocaat dus wij vinden dit zeker interessant. Mocht je wat juridisch vragen hebben dan mag je die ook naar mij PM-en. Stel ik ze wel aan me verloofde.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Nou... een tijd geleden een rechtzaak gehad. Kort geding. Rechter stelde voor dat wij samen moesten zoeken naar een oplossing. Uiteraard kwam hier niets van. Ik moest beslissen of ik door wilde gaan met een bodemprocedure. Het bewijsmateriaal wat ik had (Geluidsopname met afspraken) kon alleen dan gebruikt worden. Gezien ik dan teveel moest investeren in een advocaat en tijd, heb ik toch besloten om geen bodemprocedure op te starten. Zuur, maar ik denk dat zij ooit nog boefjes tegen gaan komen. Karma is a Bitch... Ik heb besloten om de auto te houden en te gebruiken zolang het kan.

In de tussentijd:
Distributieriem verwisseld. DPF Delete, Custom Downpipe, EGR afgesloten en VVT chip = 147pk en 314 nm
Om de klachten te verhelpen heb ik de schokdempers, veren(Eibach/Bilstein),remschijven(zimmerman),draagarmrubbers, motorsteunen, en zoveel mogelijk 'Rubber' vervangen in het onderstel. resultaat: heerlijk rijdende polo 6r!
 
Tja garages en garanties zou er een boek kunnen overschrijven helaas heb ik net hetzelfde meegemaakt als jouw met mijn bmw
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!