RCD330 stottert af en toe

Hallo iedereen.

Sinds 2 weken heb ik een RCD330 in mijn polo gezet.
Deze heb ik via marktplaats voor een mooi prijsje kunnen overnemen.
Hij zag er zo goed als nieuw uit, maar heeft toch een klein probleempje.
Af en toe stottert de muziek (ik denk 1 x per half uur/uur)
Tot nu toe kan ik er mee leven, maar ik zou dit graag willen oplossen.

In eerste instantie heb ik hem even gereset naar de fabrieksinstellingen, maar zonder resultaat.

Via de sticker op de radio ben ik in contact gekomen met de leverancier.
De leverancier gaf aan dat er geen updates beschikbaar zijn voor de radio, ik moest de radio via de aan en uit knop even opnieuw opstarten.
Daarnaast moest ik hem even opnieuw aansluiten, helaas heeft dit beide niet geholpen.

Wat mij verbaasde is dat er een kabeltje achterop los zit, ik heb dit aan de leverancier gevraagd, en deze zei dat deze er van de fabriek niet opzat.
Weet iemand wat dit kabeltje doet? En of de kabel eraf halen de oplossing kan zijn?

Hier een foto van het kabeltje, en wat overige informatie over de radio.

IMG_5414.jpegIMG_5415.jpegIMG_5416.jpegIMG_5418.jpeg

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Kan de 360 niet rechtstreeks, zonder verloop stekker op je auto aangesloten worden?
Helaas heb je ook een unit met de v8571 software, daar is volgens mij geen firmware software voor te krijgen om te flashen. Bovenstaande link geeft ook aan dat nieuwere software "incompatible" is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Kan de 360 niet rechtstreeks, zonder verloop stekker op je auto aangesloten worden?
Helaas heb je ook een unit met de v8571 software, daar is volgens mij geen firmware software voor te krijgen om te flashen. Bovenstaande link geeft ook aan dat nieuwere software "incompatible" is.
Ik ga dat eens proberen, rechtstreeks aansluiten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Kan de 360 niet rechtstreeks, zonder verloop stekker op je auto aangesloten worden?
Helaas heb je ook een unit met de v8571 software, daar is volgens mij geen firmware software voor te krijgen om te flashen. Bovenstaande link geeft ook aan dat nieuwere software "incompatible" is.
Kan helaas niet direct worden aangesloten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!