RCD310, kan een liedje op CD wel op repeat?

BlackPoloBM

Bekend lid
2,148
775
132
Beste RCD310 eigenaren.

Ik heb hiervoor een RCD210 gehad, en deze kon ook niet op repeat.

Nu ik een zwart witte RCD310 heb gekocht, heb ik hier hetzelfde probleem.

Ik vind het best vaagjes, aangezien dit wel moet kunnen als ik dit in het instructieboekje lees.

De enige opties die ik heb zijn "scan" wat ik niet eens weet wat dat doen, en/of nog iets, wat ik me niet kan herinneren.

Heeft iemand dit ook? En hoe verander ik dit?
 
heb eerlijk gezegd nog geen cd afgespeeld in mijn auto, doe alles vanaf een USB stick.. maar als ik daar op repeat druk dan repeat hij de hele map en zover ik heb ervaren gaat 1 enkel nummer niet
 
PoloDave zei:
heb eerlijk gezegd nog geen cd afgespeeld in mijn auto, doe alles vanaf een USB stick.. maar als ik daar op repeat druk dan repeat hij de hele map en zover ik heb ervaren gaat 1 enkel nummer niet

Ja, ik heb dat hele repeat knopje niet eens.

Ik heb zeg maar een aantal knoppen, en daarboven moet in digitale letters het woordje repeat te zien zijn en andere opties. Maar die woorden staan nergens, heb gewoon veel knoppen, niet nergens voor dienen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!