RCD 310 boekje?

Ik heb net een (tweedehands) auto gekocht. Deze heeft wat blijkt een RCD 310 ingebouwd te hebben maar voor één of andere reden staat in de meegeleverde map een handleiding voor de RCD 300 in plaats van de 310 (waar ik natuurlijk niks aan heb).
Bovendien krijg ik last van de USB interface: soms wordt mijn USB stick (welke constant aangesloten staat) herkend, soms niet. Met "niet herkend" bedoel ik dat de hele AUX gebeuren staat niet eens als een optie in de menu's (je kunt dus óf Radio óf CD spelen, de Setup menu geeft de optie niet om AUX af te spelen).
Heeft iemand ervaring met dit soort probleem? of anders, heeft iemand een (liever electronische versie van) een RCD 310 boekje?
 
Ik kan mij wel vinden in wat jij noemt, mijn MDI interface geeft heeel zelden ook niet thuis:roll:
Maar dat heeft nu nog maar 3 keer zich voorgedaan in de 2 en een half jaar dat ik de auto heb.
Mijn aux poort werkt dan nog wel, maar ik heb ook een rns310, dus kan zijn dat daar verschil in zit.

Heb je trouwens al eens op ebay of marktplaats gekeken naar een dergelijk boekje?

Enneh dit topic is meer iets voor het vragen,problemen, tuning subforum, dus ik verplaats m even;)
(Ga er even vanuit dat je een 6r hebt, als dat niet zo is moet je dat maar even melden)

Edit, verplaatst.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!