Ratelend geluid climatronic Polo 9n3 Gti

Brammuss

Bekend lid
Hallo,

Sinds gisteren hoor ik een Ratelend geluid van mn climatronic,

Het is alleen als ie op de laagste of 1 na laagste stand staat, het is ook niet constant. Iemand die dit ook w eens mee gemaakt heeft?

Gr. Bram

Volkswagen  Polo 9n3 Gti 
Heb het interieur filter er al uit gehad, om te kijken of er blad achter zat, maar dat was niet het geval,

Volkswagen  Polo 9n3 Gti 
De mijne ratelt piept schuurt...

Werkt hij verder naar behoren?

Heb je al eens gekeken of hij foutmeldingen aangeeft als je hem reset?

Volkswagen  Polo 9N 
Alles werkt verder, denk zelf dat het iets met de pomp, of de vrijloop poelie te maken heeft

Volkswagen  Polo 9n3 Gti 
Nope geen foutmelding, nee ook niet,

Als ik het knopje econ inschakel, (dus de airco uit zet) dan is het geluid weg.

Volkswagen  Polo 9n3 Gti 
Dan is het niet zomaar iets wat er tussen of in zit.. maar airco gericht lijkt mij. Niveau op orde?

Volkswagen  Polo 9N 
Altijd handig om te weten of dat goed zit al denk ik niet dat zoiets te maken heeft met een ratelend geluid. Maar je zou er eens mee kunnen beginnen.

Volkswagen  Polo 9N 
Altijd handig om te weten of dat goed zit al denk ik niet dat zoiets te maken heeft met een ratelend geluid. Maar je zou er eens mee kunnen beginnen.
Dan zou k gewoon naar de garage moeten gaan om m bij te vullen denkik ofniet? Je kan zelf niet zien hoeveel er in zit toch?

Volkswagen  Polo 9n3 Gti 
Als je airco geen vloeistof heeft en droog staat te draaien, is dat niet bevorderlijk, ik zou dat eerst laten nakijken.

Seat  Arona 2020 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!