Rammelend geluid

Beste leden,

Afgelopen week heb ik last gehad van een ratelend geluid die van mijn motorkap afkomt. Dit geluid hoor ik meestal pas als tussen de 1600-2000 toeren zit. Ook gaat mijn sinds eergisteren in noodloop na een trip terug van Duitsland. Iemand enig idee wat het probleem is. Alvast bedankt.
 
Polo  6r  1.2 tdi 
Hallo beste leden,

Ik heb een multifunctioneel stuur op m’n polo 6r ingebouwd (m’n vorige stuur had geen knopjes). Alleen werken de knopjes en de airbag werken niet. Komt dit omdat ik ook m’n sleepring moet vervangen of omdat hij gecodeerd moet worden? En als ik een nieuwe sleepring nodig heb weet iemand welke ik dan moet hebben? Het gaat om een polo 6r uit 2011.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • B0FC77CC-A1CD-45A5-A892-F9C0ED69C0F1.jpeg
    B0FC77CC-A1CD-45A5-A892-F9C0ED69C0F1.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 17
Polo  6r  1.2 tdi 
Voor wat het stuur betreft kunnen we beter verder gaan in het andere subforum, het staat daar ook iets duidelijker omschreven.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!