Ramen sluiten met afstandsbediening

Roger2510

Premium lid
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb al meteen een vraag.
Ik heb een Polo van 2023 ( 1.0 TSI style versie)
Nu las ik ergens dat je normaliter met de afstandsbediening de ramen kunt sluiten als je de auto afsluit.
Helaas functioneert dit niet bij mijn Polo.

Doe ik iets fout of moet ik dit laten aanzetten.

Hoor het wel

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Poli 
Goede tip. Volgens mij bij 1 keer tikken is het manual openen en sluiten en doordrukken automatisch openen en sluiten.
Ga het proberen wat je voorstelt

Volkswagen  Poli 
Heb vanalles geprobeerd maar 1keer tikken en raam open en 1keer tikken en ramen sluiten werk ook niet . De knopjes die mijn polo heeft hebben een dubbele functie . 1 keer klikken is manual openen, loslaten en dan stop het raam ook
Met open of dicht gaan. Geld hetzelfde. Loslaten en dan stop het raam.
Als ik dan probeer met 10 seconde erna vast te houden, helaas geen positief resultaat. Nog een andere optie?

Volkswagen  Poli 
Heb vanalles geprobeerd maar 1keer tikken en raam open en 1keer tikken en ramen sluiten werk ook niet . De knopjes die mijn polo heeft hebben een dubbele functie . 1 keer klikken is manual openen, loslaten en dan stop het raam ook
Met open of dicht gaan. Geld hetzelfde. Loslaten en dan stop het raam.
Als ik dan probeer met 10 seconde erna vast te houden, helaas geen positief resultaat. Nog een andere optie?
Ramen inleren is in dichte stand (raam gesloten)

Raam openen, knop +/- 10 sec vasthouden na het raam volledig open is.
Dan raam dicht doen, knop vast houden na raam dicht is +/- 10 sec.

Nu moet je raam met 1 klik (knop doordrukken tot 2e aanslag) open en dicht gaan.

Met je keyfob, als ramen open staan, sluitenknop ingedrukt houden, als ramen dicht zijn, openenknop ingedrukt houden.

Kijk ook even onder openen en sluiten menu in je radio.
Staat comfort openen aan?

Weer vanalles geprobeerd maar gaat echt niet werken.
Dus ik denk zelf dat het dan in de computer zit, toch
Is zo’n obd meter duur om zelf dingen aan en uit te zetten.

Volkswagen  Poli 
Het is een Polo uit 2023. Ben jij de eerste eigenaar of heb je de Polo particulier of bij de dealer gekocht?

Anders zou dit toch onder garantie vallen, want dan zou ik dus naar VW rijden.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!