Ramen sluiten bij ingedrukt houden, na aansluiten jom comfortmodule

Beste Polo liefhebbers,

Ik ben nieuw hier en ben in het bezit van een Polo 9n1 2004 1.4 16V 75pk. Ik heb vandaag een module laten aansluiten van JOM zodat ik op afstand kan vergrendelen/ontgrendelen.

Zie hier de link

Na het installeren gaan de ramen niet omhoog bij het ingedrukt houden van de vergrendel knop. Nu vraag ik mij af, of dit überhaupt mogelijk is. Mijn ramen gaan namelijk wel op die manier open en dicht als ik met mijn originele sleutel via het deurslot ontgrendel en vergrendel. Ook doet het knopje van mijn kofferbak klep niets wanneer het ingedrukt wordt.
Mijn kofferbak klep vergrendeld/ontgrendeld wel wanneer ik op mijn vergrendel knop druk aan de binnenzijde van mijn deur, naast instelknop voor je spiegels.

Komt dit omdat mijn auto niet over die opties beschikt, of omdat die kabels niet of incorrect zijn aangesloten. Zou het ook iets met het coderen kunnen zijn. Ik zou het niet weten. Ik ben geen expert (verre van), maar hulp zou ik heel graag waarderen van de kenners die hier meer ervaring mee hebben. Ik ben zelf woonachtig Amsterdam.
 
Volkswagen  Polo 9n1  1.4 16v 75pk 
Nee klopt volgens mij werkt dat niet bij deze module, en is het indd alleen met de sleutel en dan draaien.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!