Radio rs310

Hi allen
Ik heb een radio rn310 waarbij er een apart apparaatje aan gekoppeld is die enkel dient als Bluetooth en telefoon opname. Maar hoe krijg ik zoiets ontkoppeld. Dat ik voortaan met me radio Bluetooth kan koppelen ipv dat apparaatje.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo  1.2 TDI 55 KW (75pk) 
maar hoe zit het met de bluetooth op de radio zelf? waarom is deze niet te koppelen met me toestel.

lijkt alsof het kleine apparaatje een soort tussenstation is.. dan zou je toch denken dat de bluetooth op de radio met een bepaalde kabel direct te verbinden is waardoor voortaan bluetooth voortaan van telefoon naar radio kan.
 
VW  Polo  1.2 TDI 55 KW (75pk) 
Is een erg vreemd systeem.

mijn ervaring is dat op moment dat die adapter verbonden is met jouw radio je niet kan verbinden met je telefoon.

maar haal je die adapter eruit valt alle bluetooth weg Stick Out Tongue

wat je dus moet doen is de verbinding tussen adapter en radio verbreken en verbinding van je telefoon naar je radio maken.

hij belt dan alleen af en toe de klantenservice o.i.d

of voor een RCD330 gaan, heb ik ook gedaan Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
De radio zelf heeft geen bt. Dat is dus de combinatie van de cradle en de module onder de stoel.
Ik ben zelf trouwens ook voor een rcd330 gegaan. Irritante klanten service bellen inderdaad.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Hi allen
Ik heb een radio rn310 waarbij er een apart apparaatje aan gekoppeld is die enkel dient als Bluetooth en telefoon opname. Maar hoe krijg ik zoiets ontkoppeld. Dat ik voortaan met me radio Bluetooth kan koppelen ipv dat apparaatje.
Dit kan in VCDS, heb ik ook gedaan. Als ik me het goed herinner kan je ergens in ''telephone'' instellen dat bluetooth ook werkt zonder cradle. Zelf heb ik vervolgens de cradle gedemonteerd, verbouwd en er een universele houder op gekit. Zie foto hieronder:
 

Bijlagen

  • IMG-20191229-WA0002.jpg
    IMG-20191229-WA0002.jpg
    119.4 KB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
310 is alleen bt klaar gemaakt, zonder de module (kastje) kan die nergens mee verbinden. Spreek uit ervaring, had dezelfde radio. Heb het kastje nog zitten, maar ondertussen een andere radio via ali erin gezet. Werkt uitstekend! Je zou wel een fm transmitter kunnen bestellen, die werkt als je hem in je 12v sigaretten aansteker drukt. Ook een tijd gebruikt.
 

Bijlagen

  • Snapchat-1184895321.jpg
    Snapchat-1184895321.jpg
    437.6 KB · Weergaven: 6
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140 pk 320 nm 
310 is alleen bt klaar gemaakt, zonder de module (kastje) kan die nergens mee verbinden. Spreek uit ervaring, had dezelfde radio. Heb het kastje nog zitten, maar ondertussen een andere radio via ali erin gezet. Werkt uitstekend! Je zou wel een fm transmitter kunnen bestellen, die werkt als je hem in je 12v sigaretten aansteker drukt. Ook een tijd gebruikt.
Apartig dat het mij wel is gelukt. Heb ook een 310 :). Heb de bluetooth module onder de stoel gewoon laten zitten en kan gewoon bellen en audio streamen via bluetooth.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rraa g
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!