Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit kan in VCDS, heb ik ook gedaan. Als ik me het goed herinner kan je ergens in ''telephone'' instellen dat bluetooth ook werkt zonder cradle. Zelf heb ik vervolgens de cradle gedemonteerd, verbouwd en er een universele houder op gekit. Zie foto hieronder:Hi allen
Ik heb een radio rn310 waarbij er een apart apparaatje aan gekoppeld is die enkel dient als Bluetooth en telefoon opname. Maar hoe krijg ik zoiets ontkoppeld. Dat ik voortaan met me radio Bluetooth kan koppelen ipv dat apparaatje.
Apartig dat het mij wel is gelukt. Heb ook een 310310 is alleen bt klaar gemaakt, zonder de module (kastje) kan die nergens mee verbinden. Spreek uit ervaring, had dezelfde radio. Heb het kastje nog zitten, maar ondertussen een andere radio via ali erin gezet. Werkt uitstekend! Je zou wel een fm transmitter kunnen bestellen, die werkt als je hem in je 12v sigaretten aansteker drukt. Ook een tijd gebruikt.
Iets nieuwere variant misschien? Was er zelf flauw vanApartig dat het mij wel is gelukt. Heb ook een 310. Heb de bluetooth module onder de stoel gewoon laten zitten en kan gewoon bellen en audio streamen via bluetooth.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.