Raammotor 9N uit 2006

Hallo beste mensen, ik ben nieuw hier op het forum en heb sinds een kort jaartje een polo 9N uit 2006 aangeschaft. De meeste storingen en onderhoud los ik goedkoop en zelf op. Alleen heb ik nu het probleem dat mijn beide ramen niet meer werken. Spontaan uit het niets, ik heb hier wel het één en ander over gelezen hier. Nu vroeg ik mij af hoe nou de codes op de sticker komen van de raammotor mijn VAG code is 6Y2959802, en dan geloof ik dat de code van de elektro motor 400893D is. Zie bijlage voor foto. Ik kom de specifieke nummers niet tegen als gebruikt onderdeel wel veel wat er op lijkt. Ik weet dat je verschil hebt in de VAG code met A erachter dit zou voor 4 Deurs zijn, die is ook wel te vinden maar die van mij tot nu toe geen succes. Ik ben aardig technisch onderlegt, zowel elektrisch en mechanisch. Heb draden al doorgemeten, deurschakelaar etc.
De dealer rekent de volle mep. Dus hoop ik dat iemand een oplossing heeft en of ervaring hiermee.
 

Bijlagen

  • 6A95DA04-CD2A-47B9-8373-D6ABBF02F0FA.jpeg
    6A95DA04-CD2A-47B9-8373-D6ABBF02F0FA.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 3
VW  POLO 9N(3) 1.4 16V 55kW  1.4 16V BKY 
Ik ben geen expert hoor, maar wat is nu precies de vraag? Waarom hij ophoudt? Welk onderdeel je moet hebben? Waar het aan kan liggen? Hoe de sticker op je motortje komt?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!