R.0lf :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Wat betreft de plannen;
Op dit moment liggen de Mak velgen bij de poedercoater om opnieuw te voorzien van een coating, 2 velgen hadden wat stoeprandschade.
De velgen worden iets anders van kleur (nog wel altijd dondergrijs, maar een iets andere tint) omdat de huidige kleur niet als poedercoat verkrijgbaar was maar enkel in natlak.
Verder ga ik eerst even lekker genieten van de auto en wellicht zal hij over c.a. een half jaartje gechipt worden.

Wat betreft 'W-edition';
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan er nergens iets over vinden. De vorige eigenaar vertelde me dat het te maken had met het lederen interieur en de Mak velgen welke eronder lagen. Ik zelf heb eerder het idee dat het iets meer moet ogen als een 444.
Mocht iemand op het forum wel weten wat het is, dan hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!