PureWhite kdPolo R Line

Na wat getwijfel en op aanrade van me vriensin toch maar gehouden en nog niet verkocht , wellicht over jaartje .. of anderhalf .

Plannen zijn er nog zeker ! Maaar eerst weer ff sparen

En heb hem meteen maar aangepakt met het volgende

Led koplampen oem
kw v1 set
Dropplates
18” rotors oem
Toyo proxes sport 205/35

Tijd voor foto’sBE1070D2-348F-4858-93A5-D3EA5A908F2F.jpeg70342253-008A-40D8-9629-F5E6D5C38788.jpeg95E2FEC8-7BAD-40DD-A18A-22CDD01F2B77.jpeg
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Na wat getwijfel en op aanrade van me vriensin toch maar gehouden en nog niet verkocht , wellicht over jaartje .. of anderhalf .

Plannen zijn er nog zeker ! Maaar eerst weer ff sparen

En heb hem meteen maar aangepakt met het volgende

Led koplampen oem
kw v1 set
Dropplates
18” rotors oem
Toyo proxes sport 205/35

Tijd voor foto’s

Super dikke wagen!
Hoe rijden de KW's eigenlijk? Geen stuiterbak?
btw, is je linker voordeur gespoten of vervangen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
Super dikke wagen!
Hoe rijden de KW's eigenlijk? Geen stuiterbak?
btw, is je linker voordeur gespoten of vervangen?

Dankje :)

Ja redelijk stuiter maar rij op 18” en 35 band .. en nog is x op dropplates ik vond t mee vallen had het erger verwacht!

Me linker deur heb iemand x ze deur tegen mij gegooit zat put in maar die is helemaal weg :) , misschien lijkt t zo door het licht inval?
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!