Probleempje LED binnenverlichting

He,

Ik wil/wilde heel graag de binnenverlichting veranderen in LED.
Ik een paar lampjes eruit gehaald om te kijken of ik een foutmelding zou krijgen.
Dit was niet het geval, dus ben ik ervan uitgegaan dat zowel canbus als niet canbus zou gaan werken.
Dus van de week een aantal C5W en en W5W besteld op het internet.
Nu heb ik dit binnen gekregen vandaag (ik blij), maar het heeft het even gedaan en nu dus niet meer. :cry: :cry:

Nu komt het: Buiten het storingslampje in het dashboard klink er een getik van onder het stuurhuis vandaan ( zekeringskast ofzo ). Tevens doen de originele lampjes het ook niet meer.

Is er iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe of heb gedaan??????????????

Groet,

Kevin
 
Het is geen zekering die is doorgebrand,
het tikkende geluid komt van nog verder naar achter dan de zekeringskast. volgens de VW-dealer iets met de de 'comfortunit' ofzoiets. (geloof dat ie dat zei, was niet zo heel goed te verstaan). Overigens heb ik 4 soorten besteld waarvan 3 met canbus. (zag ik later pas)

En echt goedkoop vind ik 70 euro niet voor 8 lampjes. Het zal wel iets zijn wat ik niet goed heb gedaan.
 
kef zei:
Het is geen zekering die is doorgebrand,
het tikkende geluid komt van nog verder naar achter dan de zekeringskast. volgens de VW-dealer iets met de de 'comfortunit' ofzoiets. (geloof dat ie dat zei, was niet zo heel goed te verstaan). Overigens heb ik 4 soorten besteld waarvan 3 met canbus. (zag ik later pas)

En echt goedkoop vind ik 70 euro niet voor 8 lampjes. Het zal wel iets zijn wat ik niet goed heb gedaan.
ledjes ook us anders er in gezet polen wisselen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!