Probleem met elektrische ramen Polo 9N

De elektrische ramen van mijn Polo werken niet meer. In eerste instantie ging alleen de raam aan de bestuurderskant nog omlaag en omhoog.
Ik heb de schakelaars in de linker voor portier gewisseld, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Als de accu los een weer vast is gemaakt werken de ramen van de andere 3 deuren een paar keer en daarna niet meer. De motoren en schakelaars in de deuren zijn dus nog goed.
Nu gaat het raam aan de bestuurderskant ook niet meer omlaag.
Zit er nog ergens een control unit die de schakelaars en motoren aanstuurt?
Wie kan mij verder helpen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Kijk eens de balgen na tussen de deur en de A stijl.
Hier kan draadbreuk zitten.
Ramen worden aangestuurd door de motoren in de deur. Geen aparte module voor.
Probeer eens met de sleutel in de cilinder van de bestuurdersdeur de ramen te openen.
Sleutel in openstand houden en even wachten.
Hier omzeil je de deurschakelaars.

Weet je zeker dat je nieuwe schakelaar goed is?
Accu pool los reset alleen automatische raam op of neer door door te drukken naar de tweede klik. (dit werkt bij de 9N/9N3 alleen via de bestuurderskant, het automatisch bedienen met 1 druk)
Beide ramen dien je in te leren na accu los.
Schakaar (per raam) in de neerstand houden (10 sec) en zelfde voor de onhoogstand (10sec na het raam dicht is vasthouden)

Succes en houd ons op de hoogte.


Edit:

Als het raam stroef loopt kan de thermische zeker eruit knallen, deze hersteld binnen 10min
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!