Probleem knipperlichtfreqentie.

Hallo forumleden

Vanmiddag telefoon gehad van dealer er is een nieuwe software update voor het probleem met het knipperlichtfreqentie en foutmelding van verlichting.

Dus volgende week naar de dealer voor de update dan moet het probleem opgelost zijn (hopen we) Groeten Stoffie.
 
Nou het probleem is als je richting aan geeft naar links gaat het knipperlichtje en geluid heel snel en het lampje verlichtingsstoring gaat aan.
Als je het contact uitzet is alles weer normaal.
Gebeurd trouwens heel onregelmatig.
Het was 2 maanden terug al bekend bij Pon en in Duitsland maar hadden toen nog geen oplossing.
Voor de rest een hele fijne auto eerst een polo 6N gehad 12 jaar meegereden nu een rode 6R
3deurs Highline.
Groeten Stoffie.
 
Zoals je op mijn topic had kunnen lezen, heb ik ook dit probleem gehad. Dealer wist het niet meer en advies van de importeur gaf ook geen oplossing.
Uiteindelijk zelf de 4 oranje knipperbolletjes vervangen en........het probleem is nooit meer teruggekomen (afkloppen).
Succes.
 
Dit heb ik ook !, afgelopen weken geen last meer van gehad, idd ging het storingslampje branden en het geluidje sneller. Volgende week maar eens contact zoeken met de dealer.
 
Ik heb 1x een storingslampje gehad, ik weet alleen niet welke storing dit is, ik heb dit ook niet opgezocht.

Ik zag een geel lampje te zien met een uitroepteken erin. Het storingslampje was volgens mij te zien in de ring van mijn toerenteller.

Ik heb nog niet de moeite genomen om op te zoeken wat dit is, want ik deed de accu uit en weer aan en toen nooit meer last van gehad.
 
BlackPoloBM zei:
Ik heb 1x een storingslampje gehad, ik weet alleen niet welke storing dit is, ik heb dit ook niet opgezocht.

Ik zag een geel lampje te zien met een uitroepteken erin. Het storingslampje was volgens mij te zien in de ring van mijn toerenteller.

Ik heb nog niet de moeite genomen om op te zoeken wat dit is, want ik deed de accu uit en weer aan en toen nooit meer last van gehad.

Volgens mij is dat de foutmelding voor de bandenspanning.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!