Probleem inbouwen CV polo 9n

Xander

Voormalig teamlid
2,451
0
36
Gegroet my-polo'ers :)

Vanmiddag ben ik bezig geweest met het inbouwen van CV op afstand in mijn polo 9n. Ik heb de stuurdraden open/dicht aangesloten op de lichtblauw/witte draad met een weerstand van 1000 ohm op de 'open' stuurdraad, de andere draden ook aangesloten.

Maar helaas werkt het niet :s. Ik ben bang dat ik de verkeerde draad heb gepakt, alleen kan ik nergens een andere blauw/witte draad vinden.

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de CV?

Alvast bedankt!

P.s. heb dit schema aangehouden, negatief gestuurd.
Inbouwschema aansturing voor centrale vergrendeling - Cargoods

bedrading zoals hier getoond:
http://www.vwforum.nl/post2167475.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er komt een blauw witte draad uit de deur.

Leg die aan massa en de deuren gaan op slot.
Leg deze aan Massa met een 1000ohm weerstand en de deuren gaan open.

De ramen kun je ook automatisch laten sluiten door die draad ook op de blauw witte aan te sluiten (uiteraard ook massa geschakeld)
 
Tnx voor je reactie Bas, dit heb ik ook zo gedaan. Het werkt alleen niet xD. Het gekke is dat wanneer ik de CV met de sleutel open of dicht doe en die blauw witte draad is doormidden, alles nog steeds op slot en open gaat.

Klopt het dat de blauw witte draad op een 6 polige stekker zit op die vierkante module?
 
Hoi, oude post dus ben benieuwd of iemand reageert. Maar waar bevindt zich de stuurdraad bij jullie waar je op aansluit. De enige draad waardoor ik de centrale vergrendeling gestuurd krijg zit in de deur die vanaf de vergrendel schakelaar komt.... de draad die onder het dashboard zit kan ik niet vinden... omdat de kleuren veranderen....
 
Volkswagen  Caddy  Sdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!