PRIdEVisions
Nieuw lid
Hoi allemaal !
Ik heb het forum leren kennen via een maat van me, DUP hier op het forum
Ik heb dus ook een Vw polo besteld, deze komt einde mei aan, volgende week mag ik de contracten gaan tekenen met volgende de opties :
3-Deurs
CrTDi 1.6 66 Kw 90 Pk DPF
Kleur : Deep Black (pareleffect)
Stof : Livon zetels Titaan zwart
Pack Premium Highline met : Audiosysteem RCD 510
Automatische dimmende spiegel
Regensensor
Snelheidsregelaar
Multimedia BUS (USB)
Mistkoplampen
Enige wat ik me wel afvraag is het verschil tussen de kleur BLACK en DEEP BLACK
Ik wil namelijk het donkerste zwart hebben en heb nog geen BLACK gezien. wel de Deep Black.
Iemand enig idee welke de donkerste en de mooiste is van de 2 ?
En is het misschien mogelijk om bij bestelling te vragen om de H7 Koplampunits te nemen ipv de H4 ? (wss niet en zal wss bijplaatsing worden dan..)
De grill van de bm word ook vervangen.
Naar de toekomst toe wil ik graag het lederen interieur halen, GTi Stuur, Piano zwarte afwerking van het instrumentenbord, dashboardonderdelen,...
Ik had ook gelezen dat mensen met een BM een hard dashboard zouden hebben, maar de BM die ik heb besteld heeft dit niet ?
kofferlampje is ook aanwezig ?
Ik zag een highline BM in de toonzaal staan en er was gewoon alles aanwezig zoals de gewone Highline enkel de H4 koplampen zaten er wel in.
En jah, even mijn vorige auto voorstellen, na jarenlange trouwe dienst :
Golf 3 Cabrio van 1996
beige lederen interieur met cruise control, Airbag bestuurder zowel als passagier, ABS, verwarmde lederen zetels,..
Zal hem wel missen

Ik heb het forum leren kennen via een maat van me, DUP hier op het forum

Ik heb dus ook een Vw polo besteld, deze komt einde mei aan, volgende week mag ik de contracten gaan tekenen met volgende de opties :
3-Deurs
CrTDi 1.6 66 Kw 90 Pk DPF
Kleur : Deep Black (pareleffect)
Stof : Livon zetels Titaan zwart
Pack Premium Highline met : Audiosysteem RCD 510
Automatische dimmende spiegel
Regensensor
Snelheidsregelaar
Multimedia BUS (USB)
Mistkoplampen
Enige wat ik me wel afvraag is het verschil tussen de kleur BLACK en DEEP BLACK
Ik wil namelijk het donkerste zwart hebben en heb nog geen BLACK gezien. wel de Deep Black.
Iemand enig idee welke de donkerste en de mooiste is van de 2 ?
En is het misschien mogelijk om bij bestelling te vragen om de H7 Koplampunits te nemen ipv de H4 ? (wss niet en zal wss bijplaatsing worden dan..)
De grill van de bm word ook vervangen.
Naar de toekomst toe wil ik graag het lederen interieur halen, GTi Stuur, Piano zwarte afwerking van het instrumentenbord, dashboardonderdelen,...
Ik had ook gelezen dat mensen met een BM een hard dashboard zouden hebben, maar de BM die ik heb besteld heeft dit niet ?
kofferlampje is ook aanwezig ?
Ik zag een highline BM in de toonzaal staan en er was gewoon alles aanwezig zoals de gewone Highline enkel de H4 koplampen zaten er wel in.
En jah, even mijn vorige auto voorstellen, na jarenlange trouwe dienst :
Golf 3 Cabrio van 1996
beige lederen interieur met cruise control, Airbag bestuurder zowel als passagier, ABS, verwarmde lederen zetels,..

Zal hem wel missen

Laatst bewerkt door een moderator: