PPF Folie

Hallo Forumleden,

Ik heb een vraagje m.b.t PPF, binnenkort wordt mijn nieuwe auto geleverd.

Deze wil ik voorzien van PPF aan de voorzijde en de rest in de glas coating, coating en alles heb ik al besteld.

Nu ben ik opzoek naar PPF, ik heb ooit eens folie van XPEL gehad voor mijn koplampen echter is deze nergens voor de consument verkrijgbaar meer!
Ook heb ik gezocht naar 3M, Avery en oraguard.

Oraguard is relatief goedkoop, voor dat geld wil ik het best eens proberen heeft iemand ervaring met dit merk?
Ik zag dat de 150 en 160 micron van oraguard relatief goedkoop zijn en kwa dikte zal dit meer dan voldoende zijn.

Iemand ervaring of andere suggesties?
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Ik denk dat je dan de eerste Polo hebt met PPF
haha, ik heb er nu 192.000km zonder PPF opzitten, de voorbumper is toch aardig matzwart maar zou op mn polo geen PPf doen, komt wel tegen de tijd dat die polo veranderd is in een lambo, porsche of iets dergelijks die het wel verdiend haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
haha, ik heb er nu 192.000km zonder PPF opzitten, de voorbumper is toch aardig matzwart maar zou op mn polo geen PPf doen, komt wel tegen de tijd dat die polo veranderd is in een lambo, porsche of iets dergelijks die het wel verdiend haha
2 ton is ook niet mals, je hebt zeker een tankpas hehe
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
haha, ik heb er nu 192.000km zonder PPF opzitten, de voorbumper is toch aardig matzwart maar zou op mn polo geen PPf doen, komt wel tegen de tijd dat die polo veranderd is in een lambo, porsche of iets dergelijks die het wel verdiend haha
Rij bijna alleen maar snelweg kilometers, daarom wil ik de front van de auto goed beschermd hebben.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!