Poorboys World Wheel Sealant (ervaring)

Heren,

Hoorde laatst van dit middeltje, kan je gewoon de winter met je velgen door rijden, iemand ervaring mee?

"Langdurige bescherming voor je velgen tegen weersinvloeden en remstof. Zorgt er voor dat het reinigen van uw velgen een fluitje van een cent wordt, zelfs voor de moeilijkste velgen. Je velgen blijven langer schoon en zijn zeer gemakkelijk schoon te maken! Te gebruiken op iedere soort velg, ook op gepolijste velgen!"


http://carclean.nl/product/Poorboys_Wor ... 00734.aspx
 
Deze heb ik ook, gebruik het al een jaartje of 2 en ik moet zeggen dat het erg goed werkt!
Ik poets m'n velgen niet regelmatig maar al het zwart komt er gewoon weer netjes af tijdens het wassen! Wat mij betreft een echte aanrader :)
 
Maik zei:
Haha met jou gespoten velgen, gepolijsten randen zal ik never een winter door rijden. Kan je bijna verzekeren dat je ze door alle pekel e.d. in het voorjaar weer weg kan brengen.

Waarom zou je uberhaubt met dat setje in de winter door willen rijden?

Idd, heb ze liever voor winterslaap eventueel wellness behandeling... :mrgreen: :mrgreen: ...weer top voor 't volgend seizoen Big Grin
 
Maik zei:
Haha met jou gespoten velgen, gepolijsten randen zal ik never een winter door rijden. Kan je bijna verzekeren dat je ze door alle pekel e.d. in het voorjaar weer weg kan brengen.

Waarom zou je uberhaubt met dat setje in de winter door willen rijden?

Dat was dus ook de reden dat ik ze als zomervelgen had. Die randen zijn onbehandeld en gewoon bloot aluminium en dat kan echt niet tegen zout :roll:
 
Gebruik deze sealant nu al geruime tijd en moet zeggen dat het echt zeer goed werkt, voor zowel de binnen als buitenkant, zeker als je velgen hebt met moeilijke hoekjes waar je niet makkelijk bij komt bij het schoonmaken.
Het is redelijk aan de prijs maar je doet echt heel lang met 1 potje, bracht het zelf 2 keer per jaar aan. Kan niet wachten tot ik weer lichtmetaal heb onder de 6R zodat ik weer met dit goedje aan de slag kan.
Je velgen moeten voor het aan brengen wel zeer schoon zijn d.m.v een goede velgreiniger, en het liefst een klei-beurt, hoe schoner je velg hoe langer de sealant blijft zitten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!