Pologti stelt zich voor.

Beste Polofielen, :shock:

Bij deze mijn verhaal omtrent mijn lidmaatschap bij MyPolo.nl
Behalve dat ik ook regelmatig berichten lees en schrijf op de site van Autoweek mbt de Polo, leek het mij een leuk idee om mijzelf ook aan te melden bij MyPolo.nl
Ik ben van bouwjaar 1957 ( volgens sommige te oud voor een Polo GTI ), maar daar heb ik maling aan. Als zelfstandig ondernemer heb ik een ,, werkauto,, nodig waar regelmatig verfspullen / ladders en trappen in moet vervoeren, dus prive zocht ik een kleine auto voor de weekends en de vakantie.
Vorig jaar om deze tijd kocht ik een nieuwe Golf 6 1.4 DSG Highline, waar trouwens niks aan mankeert, maar afgelopen december liep ik door de showroom van mijn VW dealer, en werd mijn aandacht getrokken door een Polo.
Voor de gein gooide ik een balletje op, wat mijn Golf zou opbrengen als ik een Polo zou kopen.
Het bedrag viel mij alles mee, en liet een vrijblijvende oferte maken voor een Polo 1.2 DSG met alle toeters en bellen, afijn contract getekend.
Ik moest die week nog wat opties bespreken, en wat stond er in de showroom ? een Polo GTI.
Toch even er in zitten, en ik was in feite verkocht.
Contract van de Polo omgezet in een Polo GTI, iedereen blij.
Wat heb ik besteld: Witte Polo GTI / 5 deurs / Xenon / schuif-kanteldak af fabriek / premium pakket met RNS 310 / 17 inch LM Detroit velgen tegen kleine meerprijs / alarm / bumpersensoren. De auto is op 7 december besteld, en staat al 2 weken bij de dealer in de loods ( ik neem aan dat het bekend is dat de GTI en de Cross in Zuid-Afrika gemaakt worden).
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt, dat hij op 7 mei wordt afgeleverd.
Hij gaat in de regio Alkmaar rond rijden.
Als het mij lukt, zal ik een paar foto,s plaatsen, gemaakt in de opslagloods.

vr.gr.

Pologti
 
Zo, even een paar foto,s geplaatst.

Foto4BNPPF3W-1.jpg


FotoGVRMEOC4-1.jpg


FotoKD7PE7NX-1.jpg


FotoXLL4LVHE-1.jpg


FotoBPRDC4SW-1.jpg


FotoV8C83FB4-1.jpg


FotoSAJAZVJP-1.jpg


Foto4JZ4POYJ-1.jpg


FotoIFFUSBM3-1.jpg


Foto6ZACOX8N-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!