Voorstellen Polofnatic

Zal ik maar beginnen met mijzelf voor te stellen.

Mijn naam is Sander, ik ben 23 Jaar en ben sinds Maart 2019 Trotse eigenaar van mijn polo 6C uit 2014 (75PK).
20190614_210242.jpg
Voor mijn mooie Polo reed ik rond in mijn trouwe suzuki Swift uit 1996.
Een leuk klein autootje zonder elektronische systemen waarmee het voor mij leuk was om zelf dingen te leren vervangen en onderhouden aan de auto.
Nu merk ik dat het met mijn polo al een stukje ingewikkelder wordt met al die sensoren en systemen, maar dit is voor mij alleen maar een leuke uitdaging om mijn auto beter te leren kennen.
Uiteraard moeten hier de benodigde foto's worden geplaatst van de auto zodat wij deze allemaal mogen bewonderen.
20190614_210302.jpg
20190327_183832.jpg
 
Volkswagen  6C  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!