Voorstellen Polo6r050

Beste lezers,

Al een poos een account aangemaakt een meegelezen met jullie op dit forum. Nu toch ff de tijd om mezelf te introduceren.
Ik ben Thomas en wat mijn gebruikersnaam al zegt ben ik woonachtig in het Hoge Noorden waar ik ook nog studeer. Voor de zomer eigenaar geworden van een zwarte polo 6r 1.2 TDI Bm en bevalt me nog steeds zeer goed moet ik zeggen. En de eerste stedentripje met de polo naar Berlijn is dan ook al gemaakt ( voor de strengere maatregelen) .

Ik had gehoopt dat ik inmiddels al heel wat mods op me auto heb, maar de werkelijkheid is helaas anders. Met mijn commerciële achtergrond nog niet helemaal zeker van mijn eigen inzichten met het aanpassen van mijn auto. Ondanks vele how to's op het forum ben ik als nog bang dat ik het niet werkend krijg en misschien iets sloop in mijn polo. Dus als er iemand is die in de regio Groningen me daarmee kan helpen hoor ik dat graag.

Verder hoop ik op dit forum veel te kunnen leren over mijn polo.

Nu weet ik dat jullie lezers houden van foto's, maar mijn polo is zo goed als standaard. Wellicht in de toekomst foto's!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dank allen!
Welkom en veel leesplezier (maar dat had je al :mrgreen:).
Haha dat zeker! Stiekem heel jaloers op de mooie en unieke polos op dit forum

Welkom! Ook standaard polos kunnen mooi op de foto gezet worden ;)

Dat klopt zeker! Heb nog ff voor je gekeken. Een fotootje van mn bolide op de dag dat hij met mij mee mocht

69ABEA66-F786-49FE-B5CB-3105AB9138DA.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en aeonius
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!