Polo upgrades?

Graag zou ik wat ideeën opdoen ivm interieur en exterieur voor mn polo.
Verlichting, wat is mogelijk en wat niet (led, xenon, ong kostprijs)?
Radio: uitbreidbaar? Momenteel RCD 310, subwoofer eventueel mogelijk?
Ik had nog iets gelezen over anti-carjack systeem ook, leaving home, coming home, wat houdt dit juist in?

Rijd met de polo 6r bluemotion 1.2TDI

Moesten er nog ideeën zijn, post ze maar, want ik heb niet zo'n breed zicht op wat er allemaal uitbreidbaar is.

Mvg,
 
Ja, die ben ik ook al tegen gekomen op het forum, ziet er leuk uit, maar dit doe ik pas als mijn auto 3jaar oud is, dan vervallen al de garanties.
Nog anderhalf jaartje wachten dus Stick Out Tongue
En de garantie komt nog goed van pas, in het begin ruitenbediening die defect was en nu was de koeler van de uitlaat die lekte, dus wachten is het beste denk ik.
 
Subwoofer vind k wel handig, neemt niks van plaats in en na een beetje zoekwerk werkt hij ook heel goed.
Wat kan je dan extra met het stuur verbinden? Er zijn nl. geen extra toetsen aan mn stuur zelf.
Voor stoelen zal k dan ook eens wat verder moeten zoeken, nog niet aan gedacht!
Thx!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!