Polo stuurhoes met grepen

Hallo,

Ik ben naar iets heel specifieks op zoek. Ik vind het stuur van m'n polo 6r zo dun, dus ik ben op zoek naar een stuurhoes waar een soort "verdikkingen" aan zitten zoals op de foto van het bijgevoegde stuur.. ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 20190911_204057.jpg
    20190911_204057.jpg
    100.5 KB · Weergaven: 64
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Golf 6 stuur heeft ook die verdikkingen, die lijkt op je foto.
Als je op zoek bent naar wat meer grip en iets dikker stuur, kan je er een hoes omheen naaien. Er zijn complete setjes te koop voor jou type stuur. Het erom naaien ben je wel een paar uurtjes aan kwijt begreep ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Golf 6 stuur heeft ook die verdikkingen, die lijkt op je foto.
Als je op zoek bent naar wat meer grip en iets dikker stuur, kan je er een hoes omheen naaien. Er zijn complete setjes te koop voor jou type stuur. Het erom naaien ben je wel een paar uurtjes aan kwijt begreep ik.

Die ben ik al tegen gekomen, al zie ik daar niet die verdikkingen op. Deze heb ik zelf niet op m'n stuur en zou ij er graag op willen hebben. Als je me snapt
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ja ik snap wat je bedoelt, maar dat bestaat. Vandaar deze twee alternatieven.

Ah oké, dan moet ik maar aan de uitvinderstafel gaan zitten. of gewoon mijn hele stuur vervangen, maar dat is ook zo achterlijk veel werk. Bedankt

Even de folder van de Action in de gaten houden.

Een stuur heb je zo gewisseld. Als je zonder MF dan helemaal!

Dan heb ik het liefst met MF natuurlijk. En een compleet stuur kost ook wel een paar..
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
wat je wilt bestaat niet
Daar zat ik ook aan te denken. En zelfs als het zou bestaan dan lijkt mij dat het rommel is. Die 'grepen' blijven nooit lang op z'n plek zitten als ze alleen aan een hoes vast zitten.
Vrees dat een echt stuur de enige mogelijkheid is en ik denk dat het niet zóveel werk is. Zeker niet als je een beetje handig bent.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Er zijn ook bedrijven die sturen bekleden en daar kan je wel professioneel je stuur dikker laten maken maar dat zal duurder zijn dan een nieuw stuurtje.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!