Polo r20 bumper

Klein vraagje ik heb dus zoals sommige weten een r20 bumper op mijn polo 6R nu is mijn vraag kan ik de lichten op mijn bumper aanlaten als mijn stads & normale verlichting aan staat? Dus als ik ‘m aan de stekker aansluit van de DRL wat op mijn vorige bumper zat en via vcds aanvinken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Waarom apk afkeur? Elk 2011 auto hoort drl’s te hebben daarnaast had mijn vorige bumper (orginele) drl’s erop zitten met mistlichten drl’s stonden gewoon aan wanneer ik mijn lichten aan deed gingen ze uit ben zelf monteur geweest bij vele dealers maar zo iets nooit gehoord wel gek?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Inderdaad, op mijn vorige bumper had ik drl’s (orginele bumper) zodra ik mijn normaal licht & of stadslichten aan zet gingen ze uit bij mijn bumper (de drl’s) maar is geen apk afkeur na 2011 moet een auto drl hebben of dat nou bij de koplamp is of bij de bumper verschilt per auto is geen apk afkeur
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!