Polo R-Line aankoopadviezen

Beste Leden,

Ik ben nieuw op dit forum en op zoek naar een Polo R-Line, zijn er dingen waar ik op moet letten (kwalen) bij het kopen van een gebruikte R-Line?
Misschien weet iemand een R-Line te koop van een (ex) forumlid waar ik van weg moet blijven, schade heeft gehad, of juist die wegens omstandigheden verkocht is.

Graag zou ik wat advies willen krijgen.
Alvast bedankt.
 
Rline is inderdaad gewoon een ex- en interieur pakket, dit kan evt ook later worden uitgerust. Wat je wel moet kijken is of er veel schade is aan bijvoorbeeld de voorbumper aan de onderkant, of het wel een echte Rline is wat je koopt en of het een gewone Polo was en daarna is uitgevoerd als Rline. Dan lijkt mij dat de auto iets minder waard is.

Voor de rest moet je maar even een link posten met info als je een auto hebt gevonden, misschien dat we kunnen helpen.
 
Rline is inderdaad gewoon een ex- en interieur pakket, dit kan evt ook later worden uitgerust. Wat je wel moet kijken is of er veel schade is aan bijvoorbeeld de voorbumper aan de onderkant, of het wel een echte Rline is wat je koopt en of het een gewone Polo was en daarna is uitgevoerd als Rline. Dan lijkt mij dat de auto iets minder waard is.

Voor de rest moet je maar even een link posten met info als je een auto hebt gevonden, misschien dat we kunnen helpen.

Dank voor de reacties, mijn voorkeur gaat uit naar een 1.2 TFSI.
Deze was wel mooi, maar had toch wel wat plekjes, is deze van een forumlid geweest?
Volkswagen Polo 1.2 TSI 5-Drs DSG R-Line Navigatie Panoramadak [Elke Zondag Open!] Auto Smeeing
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!