Polo R-line 105 pk dsg

Heb de auto nog niet maar denk open hier alvast een topic.

26 maart krijg ik mijn polo de 105 Pk 4 highline tsi 7 dsg
heb het r-line interiuer en exterieur paket executive plus paket advance pakket multimedia aansluitbox elektrisch panoramadak 17 inch ipv 16.
L Big Grin icht en zicht pakket xenon en nog een hoop van die prularia maar geloof dat ik het meeste wel op heb genoemd zo.
O ja de kleur word ......candy white lekker origineel maar vind het zelf een mooie kleur Big Grin
Zodra de auto binnen is en hij is gewrapt is kommen de foto,s
grtz andries
 
Ah ok netjes, Ja ik had eerste instantie Highline genomen en toen ik het officieel ging maken bij de dealer heb ik het R-line pakket als extra genomem. Ik zat terug te rekenen en het komt ongeveer wel bij elkaar als je Comfortline neemt met dezelfde opties die je bij een highline krijgt. Omdat we nu natuurlijk Stoelen en interieurdelen van de R-line gebruiken en niet van de Highline is het wel een beetje cru natuurlijk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!