Polo leuker maken (OPF delete, uitlaat klep, spacers, verlagen)

CrazyTurk

Bekend lid
190
134
51
Ik wil het volgende allemaal aanpassen. Maar heb hierin wel even tips en advies nodig (wie, waar, kosten etc)

- Stukje verlagen met behoud van originele dempers. (Eibach veren?) Werkt de ACC dan nog probleemloos?
- Spacers. Wielen mogen iets meer naar buiten vind ik. Hoeveel cm en welke merk etc?
- OPF verwijderen voor 'farts' bij opschakelen. Maar wel zo gedaan dat het weer makkelijk terug geplaatst kan worden zoals dit: link
- Uitlaat klep met afstandsbediening/(of knop) . Voor rustig snelweg en af en toe spelen :)
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
- Ja
- CM's? Je wilt ze direct 4 cm naar buiten doen? Stick Out Tongue
- Deze zou ik samen voegen met het laatste punt. OPF eruit -> moet uitgeschreven worden. Een klep zal het al een stuk beïnvloeden.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Uit welke omgeving kom je, dat is al makkelijker adresjes aanraden
Alkmaar. Bij Hartog Tuning hebben ze helaas geen tijd door drukte.
- Ja
- CM's? Je wilt ze direct 4 cm naar buiten doen? Stick Out Tongue
- Deze zou ik samen voegen met het laatste punt. OPF eruit -> moet uitgeschreven worden. Een klep zal het al een stuk beïnvloeden.
Vooruit mm's dan :tonguewink:
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Uitlaat aan laten passen bij JMTuning.
Nu nog Dirkshorn, binnenkort Schagen.
Alleen het programmeren doen ze vaak bij JD.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Uitlaat aan laten passen bij JMTuning.
Nu nog Dirkshorn, binnenkort Schagen.
Alleen het programmeren doen ze vaak bij JD.
Gemaild. Andere aanbevolen bedrijven zijn ook prima. Kan wel een stukje ervoor rijden. Ze moeten wel tegelijktijd de OPF kunnen wegschrijven in de ECU.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!