polo in bestelling

Ik heb ee polo 1.2 tsi BM in bestelling.

Het is de edition plus met de executieve pakket en multifunctioneel stuurwiel.
Kleur Shadow bleu metallic
Vandaag bericht gehad dat hij in week 43 in productie wordt genomen.

Iemand enig idee hoelang het duurt tussen in productie nemen en afleveren?
 
Word ie op zomerbanden of winterbanden geleverd?

Ik heb 17 inch velgen met zomerbanden gekocht en wil de 15 ich op winterbanden hebben. Alleen als ik dat bij aflevering laat doen kost het me 500 euro extra en moet ik mijn zomerbanden inleveren die er standaard op geleverd wordt. Dit vind ik een hoop geld aangezien ik al Continental banden voor 270 euro(excl montage) nieuw kan kopen.
 
Wtf, dat is idd een hele hoop geld dat je extra moet betalen! Zeker aangezien je de zomerbanden nog eens 'inlevert'.

Ja vindt het ook veel geld. Dus ga denk ik de zomerbanden van de 15 inch verkopen en dan zelf maar winterbanden kopen.
Heb nu eerst maar gevraagd welke zomerbanden er standaards geleverd wordt, want dan kan ik kijken wat ik er nog voor zou kunnen krijgen als ik ze koop.
Of weet iemand wat voor merkbanden er standaard afgeleverd wordt?
 
Ja is nog even wachten. Waarschijnlijk wordt ze week 46 afgeleverd.
Heb weer contact gehad met de dealer en nu moet ik 350 euro bijbetalen voor winterbanden op de 15 inch velgen. Dus de zomerbanden dan inleveren.
Twijfel of ik het zal doen want vindt het nog wel best veel geld aangezien ik tussen 300 en 350 incl montage(ligt aan merk band) al goede winterbanden heb en dan kan ik de zomerbanden nog verkopen.
Wat zouden jullie doen?
 
Ik heb 17 inch velgen met zomerbanden gekocht en wil de 15 ich op winterbanden hebben. Alleen als ik dat bij aflevering laat doen kost het me 500 euro extra en moet ik mijn zomerbanden inleveren die er standaard op geleverd wordt. Dit vind ik een hoop geld aangezien ik al Continental banden voor 270 euro(excl montage) nieuw kan kopen.

kostte mij eind 2010 100 euro extra afleveren op 15" winterbanden, volgens mij is het gewoon een prestige kwestie en kost het geen fluit extra, hooguit de 30 minuten ombouw en uitbalanceren, de zomerbanden verkopen ze weer voor de volle mep.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Gisteren gebeld en 21 november wordt de auto afgeleverd:lol:. Heb zelf winterbanden(continental) geregeld en nu betaal ik 350 euro inclusief montage voor de banden en krijg de zomerbanden mee.
Die gaan dan in de verkoop als ik ze heb.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!