Polo GP Highlime 1.2 TSI 90PK BM

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Spritmonitor.de
1,177
328
165
Na vele jaren Fransoos gereden te hebben besloten eens een keer wat anders te gaan rijden.
Eerlijk toegegeven is deze keus pas ontstaan nadat ik er met m'n huidige Franse dealer niet uitkwam over de aanschaf van een nieuwe Fransoos.

Besteld:
- Volkwagen Polo GP Highline BM, 4 deurs 1.2 TSi, 90PK, 5 versnellingen handgeschakeld.

Kleur:
- Deep Black Pearl

Bekleding:
- Half leer/half Alcantara - Zwart

Opties/Accessores:
- 17" lichtmetalen velgen "Mirabeau"
- Sport select pakket
- Executive Plus pakket
- Licht en zicht pakket
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Front Assist
- Park Distance Control
- Mirror Link
- Navigatie "Discover Media"
- Radio uitbreiding met DAB+
- Gedeeltelijk lederen interieur
- Asbak & aansteker
- Verchroomde instaplijsten op de dorpels
- Sportpedalen
- VW soundsystem

Voor zover nu bekend productie in week 25, levering in week 27 of 28 maar dealer gaf aan geen exacte weken af te kunnen geven tot hij de definitieve productieweek heeft.

Afgelopen week al het nodige hier op het forum zitten lezen en ben wel een beetje geschrokken van hoe gewild VW is, niet alleen bij de rijders maar ook bij het dievengilde, en dan met name voor wat betreft de navigatie.
Verder ook erg benieuwd wat er straks standaard allemaal geactiveerd is en wat via VCDS nog te wijzigen is.

Vooralsnog is het nu gewoon wachten en aftellen, als hij binnen is zal ik een update plaatsen.
 
Na vele jaren Fransoos gereden te hebben besloten eens een keer wat anders te gaan rijden.
Eerlijk toegegeven is deze keus pas ontstaan nadat ik er met m'n huidige Franse dealer niet uitkwam over de aanschaf van een nieuwe Fransoos.

Besteld:
- Volkwagen Polo GP Highline BM, 4 deurs 1.2 TSi, 90PK, 5 versnellingen handgeschakeld.

Kleur:
- Deep Black Pearl

Bekleding:
- Half leer/half Alcantara - Zwart

Opties/Accessores:
- 17" lichtmetalen velgen "Mirabeau"
- Sport select pakket
- Executive Plus pakket
- Licht en zicht pakket
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Front Assist
- Park Distance Control
- Mirror Link
- Navigatie "Discover Media"
- Radio uitbreiding met DAB+
- Gedeeltelijk lederen interieur
- Asbak & aansteker
- Verchroomde instaplijsten op de dorpels
- Sportpedalen
- VW soundsystem

Voor zover nu bekend productie in week 25, levering in week 27 of 28 maar dealer gaf aan geen exacte weken af te kunnen geven tot hij de definitieve productieweek heeft.

Afgelopen week al het nodige hier op het forum zitten lezen en ben wel een beetje geschrokken van hoe gewild VW is, niet alleen bij de rijders maar ook bij het dievengilde, en dan met name voor wat betreft de navigatie.
Verder ook erg benieuwd wat er straks standaard allemaal geactiveerd is en wat via VCDS nog te wijzigen is.

Vooralsnog is het nu gewoon wachten en aftellen, als hij binnen is zal ik een update plaatsen.

Net van de dealer vernomen dat de definitieve productieweek week 23 wordt ... 2 weken eerder :)
 
Dat is een interne VW code voor een facelift model.
het wordt binnen de VAG-groep vaker gebruikt om een facelift model aanteduiden

Om nog iets preciezer te zijn: Het is de afkorting voor "Gebessert Produkt".
Oftewel "verbeterd produkt" in het Nederlands.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Na vele jaren Fransoos gereden te hebben besloten eens een keer wat anders te gaan rijden.
Eerlijk toegegeven is deze keus pas ontstaan nadat ik er met m'n huidige Franse dealer niet uitkwam over de aanschaf van een nieuwe Fransoos.

Besteld:
- Volkwagen Polo GP Highline BM, 4 deurs 1.2 TSi, 90PK, 5 versnellingen handgeschakeld.

Kleur:
- Deep Black Pearl

Bekleding:
- Half leer/half Alcantara - Zwart

Opties/Accessores:
- 17" lichtmetalen velgen "Mirabeau"
- Sport select pakket
- Executive Plus pakket
- Licht en zicht pakket
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Front Assist
- Park Distance Control
- Mirror Link
- Navigatie "Discover Media"
- Radio uitbreiding met DAB+
- Gedeeltelijk lederen interieur
- Asbak & aansteker
- Verchroomde instaplijsten op de dorpels
- Sportpedalen
- VW soundsystem

Voor zover nu bekend productie in week 25, levering in week 27 of 28 maar dealer gaf aan geen exacte weken af te kunnen geven tot hij de definitieve productieweek heeft.

Afgelopen week al het nodige hier op het forum zitten lezen en ben wel een beetje geschrokken van hoe gewild VW is, niet alleen bij de rijders maar ook bij het dievengilde, en dan met name voor wat betreft de navigatie.
Verder ook erg benieuwd wat er straks standaard allemaal geactiveerd is en wat via VCDS nog te wijzigen is.

Vooralsnog is het nu gewoon wachten en aftellen, als hij binnen is zal ik een update plaatsen.

Status update: Zojuist een mail van de dealer gehad, komt eind van de week bij hun binnen.
Ik kan hem volgende week woensdag in ontvangst gaan nemen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!