Polo bluemotion licht en zicht pakket (voetverlichting)

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn polo bluemotion opgehaald met alle opties en het viel mij op dat ik geen voetverlichting heb. Nu was ik in de veronderstelling dat er in het licht en zicht pakket ook voetverlichting zat? Nu lijkt het erop dat dit een foutje is geweest vanuit de fabriek zelf? Heeft iemand hier ook een polo BM met het licht en zicht pakket inclusief voet verlichting? Ik wil dit namelijk zeker weten zodat ik maandag meteen naar de dealer ga!

Ik zal van de week foto's plaatsen van de polo BM


Groetjes!
 
Ik heb gisteren inderdaad in het donker gereden en het licht is inderdaad erg zwak :shock:

Ik heb ook heel even getoeterd en het klinkt inderdaad best zieig :lol:

Ik zie je in je ondertekening dat jij alle opties hebt, en ook dus voetverlichting?
 
yvonne1980 zei:
Ga maar eens in het donker rijden,dan zal je nog wat opvallen.
En als je voor het eerst de claxon gebruikt,doe dat dan ergens waar niemand je hoort. :lol:
Ja, als je in het donker rijdt valt je één ding gelijk op, het is donker, en dat met licht aan. :lol: :lol: :lol:
En als je voor de eerste keer je claxon gebruikt kijk je daarna gelijk alle kanten op en denk je met een rode :oops: :oops: :oops: , "verrek, wat was DAT voor geluid, deed ik dat"? :cry: :cry: :cry:

tsx zei:
Ik zie je in je ondertekening dat jij alle opties hebt, en ook dus voetverlichting?

Nee, dan moet je maar eens goed lezen wat er in de ondertekening staat, haloGEEN voetverlichting. Ik vind die ondertekening van 'yvonne 1980' echt schitterend.

Ik heb zelf ook een Bluemotion met licht en zicht pakket en inderdaad GEEN voetverlichting. :evil: :evil: :evil:
 
Laatst de folder van de Polo Bluemotion nog eens erop nagelezen, hier staat inderdaad dat er in het licht & zicht pakket voetverlichting zit. Echter, als je dan achterin kijkt bij het licht en zicht pakket, staat het er niet bij.
 
Er loopt nog een topic over het zelfde onderwerp jammer, misschien kunnen de ter zake doende onderwerpen ergens samen gevoegd worden door de modutators groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
@SilencerNL
Ik denk dat we dezelfde aardige vent hebben als verkoper. Wordt door Pon van tafel gepoetst dus .... "Mijn naam is haas" :twisted:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!