Polo Bluemotion 1.2 tdi

Ook ik heb net een BM gekocht.
Ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje dat ik hem op mag komen halen.

Ik heb een zilvermetallic gekocht, met 17000 km op de teller.
Climat control, RCD310, armsteun, in delen neerklapbare achterbank, centrale deurvergrendeling met afst bediening, achteruitkijkspiegel auto dimmend, lichtmetalen velgen en nog zo wat van die opties.

Prijs 15950 euro, nog een beetje er af kunnen lullen en met inruil van een renault laguna GT. betaal ik naar mijn idee niet al te gek!

De garage wacht op een kenteken van de RDW, hij is geimporteerd uit belgie.
Het is is al eerder genoemd, maar ook dit is een trendline, met extra opties.
Voor NL zou het denk ik wel een comfortline geweest zijn.

Ik heb VW gebeld hoe dat gaat met garanties e.d.
Als hij uit een euro land komt, dan heb je gewoon je fabrieksgarantie tot 2 jaar na nieuw zijn zeg maar.

Die van mij is van mei 2010, dus heb nog ruim een jaar fabrieksgarantie.
Ook de dealer geeft daarnaast nog 6 maanden bovag, dus ik kan er alle kanten mee op als er iets mis is!

Ik kijk erg uit naar mijn auto en hoop snel te kunnen genieten van het 'goedkope' auto rijden!

Dus goed zoeken en kijken wat je wilt, dan koop je vast net zo'n mooie als de mijne ;)

Op www.zomoto.nl staan er diverse te koop!

succes
 
Ik ben nog op zoek naar een zilvere bm met climate control en liefst nog wat extra's voor max 16000 euro.
Ik ga morgen even informeren hoe het zit met invoeren want als er niet veel extra kosten bijkomen is dat ook een goed idee.
Wie heeft er nog wat mogelijkheden behalve de bekende zoeksites?
 
Tuurlijk.

Lastig he.Zoveel keus is er nog niet echt.Mischien een zoekopdracht laten uitvoeren door een garage die hebben meest toch meer contacten.
Bij mij heeft het gelukkig ook geen haast maar voor einde van het jaar zou ik er toch wel 1 willen hebben.
 
hallo

ben in bezit van een BM
wilde weten waar ik op moet rekenen voor wat betreft de kosten van het plaatsen van een afneembare trekhaak voor de BM bij een VW dealer.

Ook wil ik weten als ik er een laat plaatsen door bv trekhaken.nl en of dat gevolgen heeft voor de garantie.

vr gr
Snip
 
@feddesman

Succes !

een BM met climat en wat andere extra's kost nieuw 20.000 (of zelfs nog iets meer)
En die wil je nu al kopen voor 16.000.
Degene die hem daar nu al voor wil missen moet dan wel een heel goede reden hebben om het weg te doen :shock:
 
@PoloBM

Ja ik snap het ook niet helemaal.
Wat je zegt nieuwprijs meer dan 20.000 euries, een garage moet er ook nog iets aan verdienen, pak hem beet 500 euro, de invoerkosten zullen ook wel rond dat bedrag liggen? (geen idee) dus dan nog eens 1000 euro aan kosten er af.

Die van mij koste 15950, 1000 marge en kosten er af, 14950, met 17000 op de teller.
Ik heb ze nog niet vaak gezien, er staat er nog eentje in Rotterdam, donkerblauwe zelfde km. Ben er geweest, maar ik vond de garage ff minder dan in gouda.
Dus al met al denk ik niet dat ik erg veel geld heb betaald voor mijn BM!

Hij ziet er verder echt goed uit, en mocht er een deuk of iets in hebben gezeten, dan zie je dat ook niet meer! Maar ook in nederland kan je zo'n auto kunnen kopen, waar je niets meer van ziet.

Maar goed als je bijvoorbeeld deze ziet
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=188090950

Je importeerd hem of je laat hem importeren, dan kom je wel aardig in de buurt van de 16000 euro!
 
@Alfaten

export prijs 15484 + BTW ===> 18425
En dan is het nog een redelijk kale uitvoering ook.

Eerlijk is eerlijk die van jou (met climate control) is dan voor 16000 niet te duur.
De eerste eigenaar heeft over 17000KM behoorlijk afgeschreven.
 
PoloBM zei:
@feddesman

Succes !

een BM met climat en wat andere extra's kost nieuw 20.000 (of zelfs nog iets meer)
En die wil je nu al kopen voor 16.000.
Degene die hem daar nu al voor wil missen moet dan wel een heel goede reden hebben om het weg te doen :shock:

Nou jah, als iemand mij 16.000 euro's biedt gaat de mijne wel weg en koop ik wel weer een nieuwe :)... maar goed de mijne gaat ook al goed richting de 50.000 km ;)
Had nooit gedacht dat climat control zo'n gewilde optie was. Bij toeval heb ik het ook :)

Ben wel benieuwd hoe waardevast de bluemotions op de lange duur blijven, omdat er toch wel behoorlijk wat van verkocht zijn en nog steeds worden verkocht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!