Voorstellen Polo AW R-line exterieur

Dag,

Klein voorstelrondje. Ik heb afgelopen juni deze Polo(1.0 TSI) uit 2020 gehaald. Naar mijn mening een supertoffe kleur. Mbt opties heb merkbaar teveel concessies gedaan. Mijn auto hiervoor(Corsa uit 2020) had alle opties die er mogelijk waren en miste dan toch wel LED koplampen en de achteruitrijcamera. Ik heb wel android auto en adaptief cruisecontrol.

Ik heb eerst de koplampen zelf vervangen door Xenon look koplampen(zijn overigens te koop, zijn de koplampen op de 2 foto's waar de lampen uit staan). Om ze uiteindelijk alsnog te laten vervangen door originele led koplampen bij Vagdiagnose in Utrecht. Verder ga ik daar wss ook nog de achteruitrijcamera laten plaatsen.
 

Bijlagen

  • 20230814_115608.jpg
    20230814_115608.jpg
    5.1 MB · Weergaven: 122
  • 20230814_115614.jpg
    20230814_115614.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 121
  • 20230828_103011.jpg
    20230828_103011.jpg
    477.7 KB · Weergaven: 120
Volkswagen  Polo AW 2G  1.0 TSI 
ha YokiYami!

Leuke auto heb je
Mag ik vragen wat het je totaal heeft gekost om de voorlichten op foto 3 aan te schaffen en te laten monteren? Ik vind het een mooie upgrade die ik wellicht ook wil gaan doen, ziet er veel spotiever uit zo …

Ik hoor graag van je!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
ha YokiYami!

Leuke auto heb je
Mag ik vragen wat het je totaal heeft gekost om de voorlichten op foto 3 aan te schaffen en te laten monteren? Ik vind het een mooie upgrade die ik wellicht ook wil gaan doen, ziet er veel spotiever uit zo …

Ik hoor graag van je!
Hey,

1400 euro voor alles.. Dus de aanschaf van de lampen inclusief het inleren. Bij Vagdiagnose in Westbroek laten doen:).. Ik had er voor allerlei storingen op mijn verlichting, die heeft hij ook verholpen. Ik vind het lichtbeeld van de LED ook veel beter.
 
Volkswagen  Polo AW 2G  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!