Polo AW plug&play led koplampen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimothyR

Bekend lid
139
153
62
Goedemiddag,

Ik heb een set nieuwe ongebruikte aftermarket Led koplampen voor de Polo AW te koop. De koplampen zijn plug&play voor alle polo’s met halogeen koplampen als standaard.
Demonteer de huidige koplampen met 4 schroefjes, en schroef deze erin. Druk de stekkertjes in de koplampen en je bent klaar!
De koplampen hebben ;

Dynamische knipperlichten
Led dagrijverlichting
Led grootlicht
Led dimlicht

Bij het activeren van het contact van de auto zal de dagrijverlichting aangaan d.m.v. een mini lichtshow (à la Audi A7) Stuur een Pb voor de video’s hiervan.

De koplampen zijn volledig nieuw.

Alleen ophalen is mogelijk. Bij het ophalen heb ik als voorbeeld dezelfde type koplampen reeds ingebouwd in mijn Polo om te bekijken.

Vraagprijs; 549 EUR voor MyPolo.nl leden. Stuur me dan even via MyPolo een dm :)

 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Wat is de reden dat je ze verkoopt? Is er iets mis mee aangezien je wel dezelfde type alsnog in de auto hebt zitten?
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Uit nieuwsgierigheid: ik heb net originele laten plaatsen, zijn die van jou ook uitgerust met hoogteregeling (lees: apk goedkeur)?
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!