Showroom Polo AW olietemperatuur

Jpv

Actief lid
72
39
36
Ik vroeg mij af waar de olietemperatuur weergeven kan worden in de polo aw , in de active info display instellingen kan ik deze aan en uitvinden. Maar waar deze af te lezen valt is mij een raadsel heb flink lopen zoeken.
Hoop dat iemand van jullie dit wel ontdekt heeft.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
Ik vroeg mij af waar de olietemperatuur weergeven kan worden in de polo aw , in de active info display instellingen kan ik deze aan en uitvinden. Maar waar deze af te lezen valt is mij een raadsel heb flink lopen zoeken.
Hoop dat iemand van jullie dit wel ontdekt heeft.
Op de performance monitor mits aanwezig. En op je AID, met de pijltoetsen kun je je olietempratuur vinden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Ik merk dat m'n Polo met dagen zoals vandaag en gisteren (20+graden) altijd een olie temperatuur heeft van boven de 100 graden. Gisteren zelfs even 106. Hebben meer mensen dit met de 1.5 en is dit normaal?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
is gewoon normaal ja, mijne zit tussen de 98 en 105/106 het is geen water he wat bij 100 graden begint te koken! haha
Haha nee inderdaad, maar heb een tijd een andere AW gereden deze zat continu rondt de 90-95 graden. Maar dat was wel een kleinere motor wat het verschil verklaart.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Haha nee inderdaad, maar heb een tijd een andere AW gereden deze zat continu rondt de 90-95 graden. Maar dat was wel een kleinere motor wat het verschil verklaart.
Klopt dat is bij mij het geval :) blijft idd tussen de 90 -95 graden, moet zeggen dat het wel even duurt dat de 90 graden wordt gehaald, ca 15km rijden met een snelheid van ca 80km/h, dan is mijn waterkoker sneller haha.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!