Polo AW GTI/R-line spoiler verwijderen

VWPolo1.0

Premium lid
Spritmonitor.de
463
265
91
Dag allemaal,

Ik zat vanmiddag rond te kijken op onderdelenlijn, en daar kwam ik een aantal gesneuvelde AW Polo's tegen, waaronder een paar R-lines en een enkele GTI. Nu hebben die allebei een leuk vleugeltje boven de achterruit zitten. Dus ik dacht waarom neem ik niet eens contact op met de autoslopen die zo'n auto hebben staan met de vraag of ik zo'n vleugel over kan kopen.

Nu komt alleen het ding. Stel iemand komt met een schappelijke prijs onder de voorwaarde dat ik m zelf demonteer, hoe ga ik dat dan doen.. Gereedschap is geen probleem, maar ik vroeg me af of iemand weet hoe die dingen gemonteerd zitten. Of dat dit zelfs misschien alleen lijm is? Ik ben benieuwd.

Groeten

PS. ook nog een foto bijgevoegd van de spoiler.

1654345437112.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
koop je niet beter gewoon een nieuwe spoiler voor op je wagen?
Ja normaal wel, maar vind het wel interessant als het origineel VW is, en dan vind ik de prijs die de dealer opgeeft (375eu ex montagekosten als ik het forum moet geloven) wel erg prijzig.. Dan ga ik liever creatief met flosdraad aan de slag wanneer deze spoiler daadwerkelijk alleen met tape/lijm vastzit.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
precies duur in Nederland dan.. mijne gekocht bij men garage (grote koffer spoiler, origineel vw), geleverd in grondlaag, grondlaag laten controleren en bijwerken, + spuiten in koetswerk kleur enz.. wel zelf gemonteerd, nog geen 300€
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!