Polo AW ESP schakelaar in te bouwen?

Om de een of andere reden heb ik geen ESP-knop op mijn dashboard. Ik kan ESP in- / uitschakelen in de instellingen van de grafische headunit, maar dat is niet erg handig.

Ik woon in adam en heb een steile oprit die het hele jaar door bedekt is met sneeuw en bladeren. Met andere woorden beetje skeuren. Het wordt erg vermoeiend om elke keer in de menu-instellingen te graven als ik de oprit wil oprijden of me van een glad wegdek wil wegtrekken.

Ik vermoed dat de bedrading achter het lege paneel zit als ik een schakelaar koop? Is het mogelijk om het te configureren met VCDS?

Bedankt voor je advies alvast
Rudy

Steve
 
Volkswagen  Polo AW 1.5 TSI 110 Highline Business R  1.5 TSI Dsg 150pk 
In jouw geval wel handig als het zou kunnen ja, misschien op een zelfde wijze als in het vorige model Polo? Op welke hoogte boven NAP woon je eigenlijk, gezien je het gehele jaar sneeuw en bladeren hebt? ;) Prettig weekend!
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!