Polo AW 2020 highline buss. R. verlagen met veren Sportonderstel polo 2019

Goedemorgen,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Polo 1.0 TSI uit 2019, dit is een Highline Bussines R en daarom heb ik me sinds kort hier ook aangemeld.
Nu heb ik mijn broer aangestoken en die heeft ook een polo gekocht en dit is dezelfde uitvoering alleen is deze eind 2020 geproduceerd.
Wat is nu het geval, Volkwagen heeft eind 2020 het sportonderstel als optie uit deze auto gehaald vanwege CO2 kwestie.
Die van hem heeft dus wel de rijprofielen die je kunt kiezen (Sport, normaal, eco) maar heeft niet die 1.5 cm verlaging. Die ik wel heb.
Nu mijn vraag, kan hij mijn sportonderstel veren (1.5 cm verlaging) bestellen en onder zijn auto plaatsen?
En zal deze dan net als een 2019 polo 1.5 cm verlaagd zijn?
Of zijn er dingen waar we rekening mee moeten houden.
Hij wil geen eibach verlaging van 3 cm dat is hem teveel, i.v.m. dat hij er vaak met 4 personen in rijd.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
geen idee hoe het zit met het sportonderstel van vw met 1,5cm verlaging.
maar ik rij met H&R verlagingveren van 3,5cm en zelfs met 4 personen geen enkel probleem.
rijd als een trein op rails.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Inmiddels een tijdje verder en nu zit mijn broer naar verlagingsetje te kijken namelijk een Eibach pro-kit zodat hij 3 cm wordt verlaagd. maar ik kan weinig foto`s vinden online en hier waar duidelijk wordt hoe dit staat. Vaak is zijn het de sportline veren die een stukje lager gaan of H&R veren. Zijn er misschien mensen uit Twente dichtbij Almelo die hun polo verlaagd hebben met een Eibach Pro veren set? Mijn broer zouden dit graag eens in het echt willen zien en misschien een stukje mee kunnen rijden om te voelen hoeveel stugger de auto dan wordt? Mijn broer heeft net als mijn Brescia 18 inch velgen eronder en hij is te bang dat het misschien te stug gaat worden. misschien zijn er mensen die hun auto verlaagd hebben met de eibach pro kit die hier hun foto`s willen posten?
Ik heb twee topics kunnen ontdekken, 1 met nogal heftige verlagingen met een schroefset en een ander topic waar veel foto`s niet meer in werken.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Inmiddels een tijdje verder en nu zit mijn broer naar verlagingsetje te kijken namelijk een Eibach pro-kit zodat hij 3 cm wordt verlaagd. maar ik kan weinig foto`s vinden online en hier waar duidelijk wordt hoe dit staat. Vaak is zijn het de sportline veren die een stukje lager gaan of H&R veren. Zijn er misschien mensen uit Twente dichtbij Almelo die hun polo verlaagd hebben met een Eibach Pro veren set? Mijn broer zouden dit graag eens in het echt willen zien en misschien een stukje mee kunnen rijden om te voelen hoeveel stugger de auto dan wordt? Mijn broer heeft net als mijn Brescia 18 inch velgen eronder en hij is te bang dat het misschien te stug gaat worden. misschien zijn er mensen die hun auto verlaagd hebben met de eibach pro kit die hier hun foto`s willen posten?
Ik heb twee topics kunnen ontdekken, 1 met nogal heftige verlagingen met een schroefset en een ander topic waar veel foto`s niet meer in werken.
Als je zoekt op Cobra verlagingsetje van 30 mm op een polo krijg je ook foto's erbij om te zien hoe het eruit ziet.

Hier heb je drie foto's met verschillende verlagingen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
of deze :cool:
met H&R 35mm
rijd zeker niet te stug.
 

Bijlagen

  • tempImagev93HGF.png
    tempImagev93HGF.png
    14.1 MB · Weergaven: 29
  • tempImagehJWGr9.png
    tempImagehJWGr9.png
    11.9 MB · Weergaven: 30
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Raymondde
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!