Polo 9N3 oud stuur?

Dag allemaal,

Sinds december ben ik eigenaar van een echte VW Polo 9n3! Wat mij is opgevallen is dat ik een ander stuur heb dan de meeste 9n3's. Ik geloof dat het stuur van het oudere model Polo is. Hebben jullie enig idee hoe dat kan en is het makkelijk om het stuur te vervangen? Alvast bedankt!

Gr
René
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 75pk 
Er zijn verschillende sturen. 3 spaaks en 4 spaaks. Het model dat jij laat zien is een 4 spaaks. In de Golf IV en V zijn ook twee types sturen in omloop. Volgens mij wordt bij sportievere uitvoeringen een 3 spaaks gemonteerd. Maar ik heb er nooit helemaal een lijn in kunnen ontdekken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Rennie010
Je moet even weten hoe het moet, hoe je de airbag los moet halen. Juiste dop om je stuur los te maken. Als je een stuur koopt, koop hem dan compleet met airbag.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Rennie010
Leuk stuurtje wel.

Dan zullen de trendline en turijn een vierspaaks hebben en de comfortline en sportline een driespaaks. Wat me ook opviel is dat een polo met vierspaaks stuur geen boordcomputer heeft, en met driespaaks wel..
Ik heb dan weliswaar geen 9N3 maar een 9N. Maar vierspaaks en met boordcomputer.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!