polo 9n3 gti 15 inch ???

ik heb een 14 inch reserve wiel haha, als voor lek is moet ik alles omwisselen :P ik hoop dat gewoon 15 inch past is ook nergens wat over te vinden.

BoyTDI heeft een diesel (dacht ik) en achteraf de GTI remmen gestoken, dus origineel zijn de schijven kleiner en past daar dan een 14'' onder.
Vriend van me had een GTI en sommige 15'' pasten en anderen niet, afhankelijk van hoe de velg is (et waarde).

Laatst bewerkt door een moderator:
ben er al uit een maatje van me heeft nog porsche remmerij 312 mm dacht ik, en dan winterbanden om de longbeaches gaat net passen moet ik alleen nog even spacers draaien op me werk :P

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!