Polo 9N

Goedenavond!

Mijn naam is Richard Kersaan en ben nieuw op dit forum!
Ik kom me zoals iedereen natuurlijk even netjes voorstellen zodat iedereen weet met wie die aan het praten is.
Woon achtend in Apeldoorn en 23 jaar op dit moment.
Ik kan morgen mijn Polo 9N uit het jaar 2002 ophalen bij de garage!
Wanneer ik hem heb zal ik wel even wat fotootjes posten!
Heb er natuurlijk veel zin in, tijdens de proefrit reed hij al heerlijk!!
Ik werk in een Grand café/restaurant/hotel genaamd Hotel et le Café de Paris en zusterrestaurant Spicebrush de Proeverij.

Vervolgens rust mij een vraag op mijn schoudertjes.

Ik heb natuurlijk deze fantastische auto gekocht maar heb thuis nog een Xenon set liggen die eerder in de Angel Eyes van de Corsa zat.
Nu is de vraag of dit setje in de originele koplampen van mijn polo kunnen, of ben ik dan een rijdende licht bal voor de tegenligger.
En anders word het natuurlijk awesome angel eyes kopen voor de polo! (iemand tipss??)

Ik wens iedereen een fijne avond!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!