Polo 9n :: 2003 Volkswagen Polo 9n

Nette wagen. (zou willen dat ik hem zo schoon kon houden)

Hoe heb je jouw Parrot vastgemaakt?
Stoot je die niet makkelijk los?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Beste Ruud9N,

Sorry voor laten reactie. Mocht je nog interesse hebben hoe de Parrot vast zit. Hoor ik het wel. Zal dan even een foto serie maken. Werkt net even wat makkelijker dan helemaal stap voor stap te typen. Stoot er wel eens tegen aan, maar zit goed vast.
 
Beste Ruud9N,

Sorry voor laten reactie. Mocht je nog interesse hebben hoe de Parrot vast zit. Hoor ik het wel. Zal dan even een foto serie maken. Werkt net even wat makkelijker dan helemaal stap voor stap te typen. Stoot er wel eens tegen aan, maar zit goed vast.

Dank je wel maar hij zit inmiddels goed vast. (vorige week gedaan)
Heb het draadje door het achterplaatje getrokken. Zit niet goed vast vind ik maar zag geen andere oplossing. Heb het halve blokje weggeknipt zodat de draad naar binnen kan en heb de draad bij het plaatje afgeplakt met isolatietap o.i.d. zodat het niet kapot kan schuren. Daarna heb ik verticaal 2 stukjes dubbelzijdig tape geplakt en hem zo bevestigd. Hij zit nu ook goed vast alleen heeft wel een rare fout.

Toen ik bezig was kon ik wel/niet/wel/niet/wel een nummer bellen via de carkit maar als ik nu iemand wil bellen dan moet ik het nummer via de mobiel draaien. Anders krijg ik de melding "oproep voltooid" en later "oproep mislukt".

Fotoserie blijft trouwens wel welkom, is het niet voor mij (misschien kan ik nog iets verbeteren) dan heeft een andere er wellicht wat aan. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Die luchtfilter e.d. waar heb je die vandaan? en hoe installeer je die?
Luchtfilter is van K&N. Is voor 19,95 te koop. Het aansluiten is echter wat minder makkelijk. Je kan natuurlijk complete set kopen van K&N, maar die zijn behoorlijk duur. Ben zelf onderdelen gaan zoeken in de bouwmarkt. Duurt even, maar voor 30 euro heb je een prima werkende air in take. Kan binnenkort wel paar foto's maken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!