Polo 6R Rieger body kit

Hey mensen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar side-skirts en een voorspoiler voor me 6R.
Nu heb ik die Rieger bodykit gezien waarvan de side-skirts en de voorspoiler me erg aanspreken.
Echter vind ik de achter aanzet niks en aangezien ik de ABT achter aanzet al heb is dit ook niet nodig.
Nu vraag ik mezelf het volgende af. Als ik alleen de side-skirts en voorspoiler monteer van Rieger loopt dit dan nog wel gelijk met de achterkant van me polo of ziet dit er niet uit?

Hier wat voorbeelden van de kit

vwpologti_riegertuning_01-1.jpg


Volgens mij heeft deze polo ook enkel de side-skirts en voorspoiler. Of zie ik dit verkeerd?

6R_side_v2-1.jpg


Gr.
Aero
 
let op: alleen de voor de GT(I) is de rieger kit slechts een diffuser en wordt de bumper niet lager! voor de overige modellen komt er achter wel degelijk een extra lip.. Kijk maar op google
 
let op: alleen de voor de GT(I) is de rieger kit slechts een diffuser en wordt de bumper niet lager! voor de overige modellen komt er achter wel degelijk een extra lip.. Kijk maar op google
Dat zie ik idd, ik vroeg me alleen af of ik hetzelfde effect krijg als de GTI hierboven mocht ik de rieger side-skirts en voorspoiler monteren of, word het verschil qua laagte vanaf de onderzijde van me achterbumper tot de onderkant van de rieger side-skirts zodanig dat het opvalt of lelijk is? Misschien een hele domme vraag hoor maar heb hier geen verstand van hehehe Stick Out Tongue.
 
Dat ziet eruit als een GTI-bumper met ander inzetstuk. Jij hebt toch geen GTI-achterbumper?
Klopt Mercer, ik heb een gewone bumper alleen dan met een ABT inzetstuk. De hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van de bumper is toch hetzelfde als de normale 6R bumper?
Als je kijkt naar het verschil tussen de hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van de skirts en de hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van achterbumper merk je dat de achterbumper hoger is.
Wat ik me dus afvroeg is dat als die Rieger skirts plaats of ik dan hetzelfde krijg als de foto hierboven.
Ik weet het ik ben lastig Stick Out Tongue. Ben nogal perfectionistisch met dit soort dingen. -.-
 
Klopt Mercer, ik heb een gewone bumper alleen dan met een ABT inzetstuk. De hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van de bumper is toch hetzelfde als de normale 6R bumper?
Als je kijkt naar het verschil tussen de hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van de skirts en de hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van achterbumper merk je dat de achterbumper hoger is.
Wat ik me dus afvroeg is dat als die Rieger skirts plaats of ik dan hetzelfde krijg als de foto hierboven.
Ik weet het ik ben lastig Stick Out Tongue. Ben nogal perfectionistisch met dit soort dingen. -.-

Jep, dan krijg je hetzelfde als die Rieger GTI van de foto ;)
Of het mooi is? Dat hangt van je smaak af, persoonlijk vind ik het niet mooi, maar een ander is het allicht met mij oneens :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jep, dan krijg je hetzelfde als die Rieger GTI van de foto ;)
Of het mooi is? Dat hangt van je smaak af, persoonlijk vind ik het niet mooi, maar een ander is het allicht met mij oneens :)
Haha ieder zijn smaak natuurlijk :), weet ook nog niet zeker of ik het doe ik vind de skirts onder mijn polo namelijk niet mooi. Wat vind je er niet mooi aan als ik vragen mag?
De body-kit zelf of dat ze niet gelijk lopen?
 
Haha ieder zijn smaak natuurlijk :), weet ook nog niet zeker of ik het doe ik vind de skirts onder mijn polo namelijk niet mooi. Wat vind je er niet mooi aan als ik vragen mag?
De body-kit zelf of dat ze niet gelijk lopen?

De kit van zichzelf is prima, maar het is inderdaad de lijn zoals je al zei;)
Ik, persoonlijk, vind het verschil tussen side skirt en achterbumper niet mooi, maar als je het wel mooi vind, gewoon doen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik zou met die skirts op elke drempel blijven hangen denk ik :mrgreen: probeer het zo te zien: Toen ze vroeger met Formule 1 met sideskirts mochten rijden waren die ook lager dan de achterbumper :mrgreen: downforce! haha


lotus79.jpg
 
Klopt Mercer, ik heb een gewone bumper alleen dan met een ABT inzetstuk. De hoogte vanaf de vloer tot de onderzijde van de bumper is toch hetzelfde als de normale 6R bumper?
Of de GTI-bumper en de normale bumper even hoog zijn, durf ik zo niet te zeggen. Ik meen wel eens gehoord te hebben dat de GTI-bumper iets hoger is (dus lager uitkomt), maar dat weet ik niet zeker.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Maar past die rieger achter diffusor wel op een bm bumper?

weet iemand dit toevallig of past deze diffusor alleen op gti/gt achterbumper?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!