Polo 6r Lichtschakelaar

Goedenavond.
ik ben sinds een paar weken eigenaar van een polo 1.2 highline bm
maar ik mis de functie dat mijn lichten automatisch gaan branden
en eventeel de cm/lh functie.

nou heb ik dit forum wel afgestruind maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Nu wat ik wel heb is regen sensor en start/stop.
dit moet het makkelijker maken.

kan iemand mij helpen

Mvg Jeff
 
Goedenavond.
ik ben sinds een paar weken eigenaar van een polo 1.2 highline bm
maar ik mis de functie dat mijn lichten automatisch gaan branden
en eventeel de cm/lh functie.

nou heb ik dit forum wel afgestruind maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Nu wat ik wel heb is regen sensor en start/stop.
dit moet het makkelijker maken.

kan iemand mij helpen

Mvg Jeff
Je regen sensor is ook je lichtsensor
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Kabel werd hier op forum ook aangeboden


Ik ga even rondkijken waar ik dat kan vinden. Bedankt voor je reactie. Heb zelf namelijk ook een polo bm met regen/lichtsensor en start stop. Zou fijn zijn als ik auto dimlicht functie zou hebben. Heb namelijk in eerste instantie zon aftermarket schakelaar met eigen lichtsensor besteld van AliExpress. Werkte te goed (ging zelfs aan uit schakelen bij viaducten, werd er gek van)
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Ik heb deze kabel paar weken geleden besteld bij x2 cars duitsland krijg je alle beschrijving bij hoe aan te sluiten, is niet moeilijk , alleen lastig bij te komen . In principe 2 kabels er bij prikken bij je bcm en je schakelaar veranderen .en vcds
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Ik heb deze kabel paar weken geleden besteld bij x2 cars duitsland krijg je alle beschrijving bij hoe aan te sluiten, is niet moeilijk , alleen lastig bij te komen . In principe 2 kabels er bij prikken bij je bcm en je schakelaar veranderen .en vcds

Heb inderdaad gekeken op de website. Hele website ook vertaald naar NL. Maar denk dat er ergens iets misgaat. Zou jij een link van de advertentie kunnen geven? En is dit ook inderdaad wat ik nodig heb voor wat ik wil, zoals hierboven omschreven?
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Ik heb deze kabel paar weken geleden besteld bij x2 cars duitsland krijg je alle beschrijving bij hoe aan te sluiten, is niet moeilijk , alleen lastig bij te komen . In principe 2 kabels er bij prikken bij je bcm en je schakelaar veranderen .en vcds

Heb inderdaad gekeken op de website. Hele website ook vertaald naar NL. Maar denk dat er ergens iets misgaat. Zou jij een link van de advertentie kunnen geven? En is dit ook inderdaad wat ik nodig heb voor wat ik wil, zoals hierboven omschreven?
Als je start/stop hebt en licht regen sensor is dit de juiste set


Top! Nu nog t setje vinden. Nogmaals verzoek naar link
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Heb eventueel een schakelaar met sensor liggen van AliExpress. Deze heeft ook de CH/LH functie. Ook handig als je geen regen en licht sensor hebt, maar wel je lampen aan wilt hebben als je je auto open of dicht doet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Ik ga even rondkijken waar ik dat kan vinden. Bedankt voor je reactie. Heb zelf namelijk ook een polo bm met regen/lichtsensor en start stop. Zou fijn zijn als ik auto dimlicht functie zou hebben. Heb namelijk in eerste instantie zon aftermarket schakelaar met eigen lichtsensor besteld van AliExpress. Werkte te goed (ging zelfs aan uit schakelen bij viaducten, werd er gek van)

Welke lampen gaan branden met de Alie set en gaat de verklikker (pieper dat de lampen nog aan staan) ook af als je de deur open doet?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!