Polo 6R Led lichten

Man schitterend!! Echt prachtig,

Zo zou ik mijn achterlichten ook wel willen :) Als je de polo ooit verkoopt dan stuur maar een PB ik kom de lampen per direct halen dan!
 
Ziet er inderdaad heel mooi uit! Big Grin
btw als ik vragen mag, waarom heb je er eigenlijk niet voor gekozen om het bovenste remlichtje in de lampunit mee te schakelen? ;)
of heb je die er helemaal niet meer in zitten?
 
VW  6R  1.2TDI 
Met alle respect voor je vele werk, maar ik vind het niet echt goed zichtbaar.
Als je remlicht actief is zie je het goed maar als je gewoon je licht aan heb zie je het slecht tot niet.

Ik vin de huidige achterlichten van zichzelf al mooi met de gewone gloeilampen er in.

Ja, bij deze.
Zal er ook eens maken in het donker deze week.
Volkswagen Polo 6R 026.jpgVolkswagen Polo 6R 027.jpg
 
He daar ben ik naar op zoek... LED achterlichten, maar dan wel goede kwaliteit. Welk merk is dit? En waar heb je ze aangeschaft? Zijn ze goed waterdicht? Is alles led?

Bedankt alvast!

Arjan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!