Polo 6R GTI grill met TSI embleem

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje. Ik ben namelijk erg geïnteresseerd in de GTI grill van de Polo 6R maar ik rij zelf in een TSI.
Wat ik dus graag zou willen is het GTI embleem vervangen door een TSI embleem weet iemand waar ik dit kan kopen?
Is dit beschikbaar bij de VW dealer of ergens anders?

Dit is het idee maar dan met TSI :).

DSC_0934-1.jpg


Hoor graag jullie reacties :).

Gr.

Aero
 
Hi aerostriker, zag je PM maar vond het net zo handig om even hier te reageren. De gti letters zitten vast op een plastic houder, die op hun beurt weer vastgeklikt zitten op de grille dmv 2-3 klemmetjes.

Dus hier is het een kwestie van de houder eruit klikken en de gti letters eraf te halen (heb ik met een oud bankpasje gedaan)

De TSI letters heb ik bij de dealer gekocht. Deze letters zijn precies hetzelfde als die op je achterklep. deze plak je vervolgens op de plastic houder. Ik heb de houder vervolgens met een dremel bewerkt om de vorm aan te nemen van 'tsi' ipv 'gti'. Als je klaar bent, klik je de houder weer in je grille en monteer je je grille.

Hoop dat je hier iets mee kan. Groet
 
Hi aerostriker, zag je PM maar vond het net zo handig om even hier te reageren. De gti letters zitten vast op een plastic houder, die op hun beurt weer vastgeklikt zitten op de grille dmv 2-3 klemmetjes.

Dus hier is het een kwestie van de houder eruit klikken en de gti letters eraf te halen (heb ik met een oud bankpasje gedaan)

De TSI letters heb ik bij de dealer gekocht. Deze letters zijn precies hetzelfde als die op je achterklep. deze plak je vervolgens op de plastic houder. Ik heb de houder vervolgens met een dremel bewerkt om de vorm aan te nemen van 'tsi' ipv 'gti'. Als je klaar bent, klik je de houder weer in je grille en monteer je je grille.

Hoop dat je hier iets mee kan. Groet

Dank je Quot, ik ga het dan op deze manier doen :). Ik heb de TSI letters nog die op mijn achterklep zaten dus ik kan die hiervoor gebruiken.
Beschik zelf helaas niet over een dremel dus ik ga even kijken hoe ik dat ga aanpassen.

Bedankt voor deze zeer nuttige tip :).

Gr.

Aero
 
Dank je Quot, ik ga het dan op deze manier doen :). Ik heb de TSI letters nog die op mijn achterklep zaten dus ik kan die hiervoor gebruiken.
Beschik zelf helaas niet over een dremel dus ik ga even kijken hoe ik dat ga aanpassen.

Bedankt voor deze zeer nuttige tip :).

Gr.

Aero

Geen probleem! Het is dat je in Almere zit, anders mocht je mijn dremel wel lenen. Overigens kan je het niet zo goed met een figuurzaagje doen of iets dergelijks.
 
Mooi embleem op die foto! Heb zojuist een nieuw VW-embleem binnen, maar het lukt mij niet de oude te verwijderen. Het is toch iets draaien tegen te klok in en eruit trekken? Er is geen beweging in te krijgen helaas. Is dit de juiste manier?
 
Nou, het nieuwe embleem is gemonteerd. Volgens de VW Dealer dient het embleem gewoon met een draai ge(de)monteerd te worden. Nu heb ik de grill voorzichtig losgemaakt aan de bovenzijde, waardoor ik toegang kreeg tot de achterkant van het embleem. Via deze weg heb ik het logo eruit gekregen... Helaas is het oude embleem wel ontzien van een lipje... Volgens VW juist de bedoeling om te voorkomen, dat het dievengilde deze embleems weer kunnen doorverkopen... tja... Het nieuwe embleem is dan zeer eenvoudig kloksgewijs in de grill te klikken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!