Polo 6R GTI Bi-Xenon lamp vervangen.

Hi Goedemiddag iedereen,

Misschien dat er al een paar van jullie mij als eens eerder voorbij hebben zien komen. Mijn auto is inmiddels na lang wachten gemaakt, alleen ben ik er sinds kort achter dat mijn linker koplamp stuk is. Nu heb ik al nieuwe osram d3s lampen gekocht en wil ik ze graag vervangen. Mijn vraag nu heeft iemand een video over hoe je de lampen vervangt? Heb al verschillende filmpjes gezien dat je alleen de bovenste 3 schroeven los moet draaien en je lamp er dan uit kan schuiven/trekken. Iemand weet of dit klopt?

Introductie zal ik zo snel mogelijk doen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 180PK 
Bovenste twee schroeven, maar je kan het ook gewoon door het rubber doen zonder alles eruit te halen.

Tweede optie en dit bedoel ik goed, laat het even doen, bij geringe kennis kan of je lamp kapot gaan of hij zit er scheef in en schijn je een Boeing naar beneden. Super irritant voor je tegenliggers. Kijk gelijk mee hoe de beste man het doet en je leert er gelijk wat van. Laat als laatste controle even de koplampen afstellen/controleren, ben je 100% zeker
 
Bovenste twee schroeven, maar je kan het ook gewoon door het rubber doen zonder alles eruit te halen.

Tweede optie en dit bedoel ik goed, laat het even doen, bij geringe kennis kan of je lamp kapot gaan of hij zit er scheef in en schijn je een Boeing naar beneden. Super irritant voor je tegenliggers. Kijk gelijk mee hoe de beste man het doet en je leert er gelijk wat van. Laat als laatste controle even de koplampen afstellen/controleren, ben je 100% zeker
Hi bedankt voor je antwoord, ik heb de lampen al kunnen vervangen, en heb extra goed gecheckt. Voor zoals nu ziet het er goed uit, hier kijk ik vanavond nog een keertje naar, ik weet namelijk hoe super irritant het is wanneer er mensen met verkeerd afgestelde koplampen rijden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!