Polo 6R GTI achterbumper te koop gevraagd..

Graag had ik geweten of er hier mensen zijn die een gti achterbumper te koop hebben.. Kan hem hier in Belgie bestellen voor 260 (niet gespoten, maar weet iemand die het goedkoop kan) en heb er een gevonden bij schademobiel (NL) voor 250 maar in Vlaardingen #rete-ver..
Ook in de dakspoiler ben ik zeer geintresseerd en kan ik hier bestellen voor 120 (niet gespoten) en hij staat 150 bij schademobiel..

Grtz
 
Bij P&P in Vlaardingen zijn ze wel al in de kleur gespoten.
Als ze zwart hebben liggen is het alleen monteren, dat moet toch gebeuren onafhankelijk waar je ze koopt.

Als je een spoiler en een bumper moet laten spuiten komen die kosten er nog wel bij.
Ik weet niet wat goedkoper is spuiten of een ritje naar Vlaardingen ?
 
Ben het met poloBM eens, spuiten onder de €200 ga je niet vinden. Daar kun je nogal wat benzine van stoken. Mijn GTI bumper komt ook van P&P, was gloednieuw ik heb de kentekenplaathouder er zelf nog op moeten schroeven. Ik weet bijna 100% zeker dat zij een zwarte hebben liggen ;)
 
Tnx voor de raad mannen!!!
Heb vandaag deel 1 van de koffer hersteld en heb een half litertje Deep Black Pearl voor 38 euries gekocht (hiermee spuit ik zeker de koffer, achterbumper, dakspoiler en wat extra's) dus denk toch dat ik hier nieuwe ga bestellen en dat dit de beste en goedkoopste oplossing is (srry had de nederlanden graag gesponsord, maar helaas pindakaas Big Grin Big Grin )

Toch bedankt hoor!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!