Polo 6R besteld

goedenavond,

Ik ben mark 28 en kom uit Geleen (Limburg)

Vandaag heb ik getekend voor een nieuwe Vw polo 1,2 tsi (90Pk) Pepper grey met fonzie zwart bekleding.

Verdere opties,

Executive pakket, airbag uitschakelbaar en voor de rest natuurlijk de standaard opties wat al op een comfortline zit. In de deal zit ook al een highline ondergrill.

Nu is het wachten geblazen. gelukkig maar 2 weken aangezien het een actie was bij Wealer waar ze dus 30 comfortlines hebben ingekocht.

groet,

Mark
 
Ik heb niet proefgereden met de 90Pk versie, maar verwacht niet dat het mij zal tegenvallen. aangezien mijn huidige auto een vw lupo 75pk was.

hierbij nog ff paar foto's van mijn ingeruilde luup.


orgineel:
FotoIFP3TAXC-1.jpg


Heb altijd gezegd als er een lupo zou komen dat die helemaal strak en plat zou worden.

het Eindresultaat:
FotoGOYASJOD-1.jpg

Foto44VIKBZE-1.jpg


De Polo zal wel andere wielen krijgen en een kleine verlaging, maar niet te extreem omlaag. Het moet namelijk een fijne daily worden waar ik niet tegen deze problemen aanloop.

FotoYHNNQABZ-1.jpg

Foto78JO3SKK-1.jpg


Groeten,

Mark
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!!
ik verwacht mijn 90pk TSI begin maart (besteld eind december), heb deze ook zonder proefrit besteld omdat er toen landelijk nog geen demo beschikbaar was volgens mijn dealer

We zullen zien...
 
Dit verhaal heb ik al zo vaak gelezen op tuningfora Big Grin Mensen die na een redelijk getunede en lage auto te hebben gehad een nieuwe wagen kopen en zeggen dat hij misschien een klein beetje lager komt maar helemaal niet veel omdat het een fijne daily moet worden. In de meeste gevallen gaat het zo:

-De eerste maanden: kleine verlaging met veren en mooie velgen
-Na 6 maand-1 jaar: auto plat op de grond Big Grin

Welkom btw, ben er zeker van dat die 6r in goede handen terecht gekomen is!
 
Bedankt voor het warme welkom!

Tjah het zal moeilijk worden om niet zover als de lupo te gaan, maar ga het proberen :)

Er staan al 2-3 dingen op mijn lijstje
1: 17"-18" velgen, waarschijnlijk 17" Boavista velgen
2 : verlagen (mooi maar niet te laag)
3: R-line stuur, was eerst aan het kijken voor een MF stuur, maar die r-line..... wat een strak stuurtje zeg. Alleen kijken waar ik die vandaan kan toveren.

Ik zag trouwens dat ik nog niet de strakste foto van de luup erop had gezet.
bij deze het strakke kontje:
scaled.php
 
Welkom op dit prachtige, zojuist in een geweldig nieuw jasje gestoken, forum, Mark! En dat is idd een zeer acceptabele wachttijd, twee weken Big Grin
Leuke plannen heb je ook al voor het customizen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
De polo is aangekomen bij de dealer:) De verkoper verwachte stiekem dat hij eind volgende week klaar is. Ze waren namelijk nog aan het wachten op de highline gril.

Verder heb ik al instap lijsten, philips extreme vission besteld en jaja...... Velgen!

Het kriebelt iig al goed haha, dus verlaging zal ook niet lang duren. Zodra ik hem heb zal ik een garage aanmaken met alle specs/opties en foto's uiteraard.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!